Egyetértenél azzal, hogy Budapesten helyi buszjáratként csak tisztán elektromos meghajtású buszok-, taxiként pedig csak tisztán elektromos meghajtású személyautók közlekedhessenek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Még annyit hozzátennék, hogy nem is muszáj óriási akkupakk szerintem, mert egy busz azért úgysem nagyon megy 90-nél többet, városban meg főleg csak 40-60 között közlekedik. Azt kisebb motorral is eléri, vagy ha nagyobb is, a nyomatékátadásra kell a hangsúlyt fektetni, nem arra hogy menjen 250-et mint egy Tesla... és ezekhez hozzáállítani az akkupakk kapacitást.
Lehet sokkal többet bírna hatótávot bármelyik elektromos autó, ha le lenne a végsebesség korlátozva.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A dolog annyira nem scifi, hogy már vannak Pesten elektromos buszok: [link]
Megjegyzem, hogy a piacon vannak elérhető modellek ennél nagyobb hatótávval is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Hosszú távon jó ötlet lenne,személyautóknál azt hiszem 100-150e km után visszahozza a károsanyag kibocsátást az elektromos hajtás,egy busz meg ennél sokkal többet megy.Nem kéne hallgatni a rohadt hangos motorokat se,lakóknak kedvezne.De mire megvalósul az lesz egy pár évtized,az országot ismerve vagy 3-4-5 simán lesz,kell hozzá infrastruktúra is.
#13 Most biztos nagyon okosnak hiszed magad csak jó hogy nem mondta senki hogy egy pillanat alatt kell leváltani,lehetetlen lenne.De legalább hőböröghettél egyet
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Budapesten helyi buszjáratként csak tisztán elektromos meghajtású buszok ...... közlekedhessenek"
Komám, föltaláltad a spanyolviaszt!
Amit te akarsz, azt úgy hívják hogy trolibusz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!