Egyetértenél azzal, hogy Budapesten helyi buszjáratként csak tisztán elektromos meghajtású buszok-, taxiként pedig csak tisztán elektromos meghajtású személyautók közlekedhessenek?
Még annyit hozzátennék, hogy nem is muszáj óriási akkupakk szerintem, mert egy busz azért úgysem nagyon megy 90-nél többet, városban meg főleg csak 40-60 között közlekedik. Azt kisebb motorral is eléri, vagy ha nagyobb is, a nyomatékátadásra kell a hangsúlyt fektetni, nem arra hogy menjen 250-et mint egy Tesla... és ezekhez hozzáállítani az akkupakk kapacitást.
Lehet sokkal többet bírna hatótávot bármelyik elektromos autó, ha le lenne a végsebesség korlátozva.
A dolog annyira nem scifi, hogy már vannak Pesten elektromos buszok: [link]
Megjegyzem, hogy a piacon vannak elérhető modellek ennél nagyobb hatótávval is.
Hosszú távon jó ötlet lenne,személyautóknál azt hiszem 100-150e km után visszahozza a károsanyag kibocsátást az elektromos hajtás,egy busz meg ennél sokkal többet megy.Nem kéne hallgatni a rohadt hangos motorokat se,lakóknak kedvezne.De mire megvalósul az lesz egy pár évtized,az országot ismerve vagy 3-4-5 simán lesz,kell hozzá infrastruktúra is.
#13 Most biztos nagyon okosnak hiszed magad csak jó hogy nem mondta senki hogy egy pillanat alatt kell leváltani,lehetetlen lenne.De legalább hőböröghettél egyet
"Budapesten helyi buszjáratként csak tisztán elektromos meghajtású buszok ...... közlekedhessenek"
Komám, föltaláltad a spanyolviaszt!
Amit te akarsz, azt úgy hívják hogy trolibusz!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!