Miért szorul a hátsó fék?
#2 Az lehet baj. Visszanyomás előtt illik befújni a porvédő alá valamit. Ha szorul a dugattyú és visszaerőlteted, akkor maga alá gyűri az összes koszt, meg lehet még a tömítőgyűrűt is, ha az feltapad és onnantól halott az egész.
Vedd le a nyerget és pumpáld ki a dugattyút. De ne nagyon, vigyázz rá, hogy ne essen ki a dugattyú a helyéről, csak pár centit csússzon kijjebb, 2-3 pumpálás max. Nyúlj valamivel a porvédő alá, lehetőleg ne szakítsd ki és fújj be valamit a dugattyúhoz. Csavarlazító, WD40, zsírspray... bármi, ami kenésre alkalmas. Utána nyomd megint vissza. Ezt akár többször is eljátszhatod. Ha el tudod érni, hogy a visszatekerés könnyen menjen, akkor szerencséd van, visszarakod és kész. Ha nem, akkor minimum egy felújítókészlet szükséges, de azt csak akkor ajánlom, ha tudod is, hogy mit csinálsz. Ha nem, akkor inkább vegyél egy komplett féknyerget.
Szerintem meg kikell nyomni teljesen hadd ugorjon ki a dugattyú és úgy megtakaritani, majd amikor kézzel teljesen betudod nyomni akkor kell össze rakni és légteleníteni.
Ha kézzel vissza tudod nyomni akkor az már jó lesz utána és nem fog szorulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!