Vw golf 5 2.0pdtdi bkd motor 140le gyárilag kicsit tuningolva 220le napi használatra alkalmas lehet? Vagy inkább hagyjam az ilyen 1.9 2.0 tuningos gepeket, tapasztalatokra lennék kiváncsi.
Milyen gyári tuninggal lett az 220 le? Van róla mérési jegyzőkönyv?
Pontosan mi van átépítve hozzá?
Szerintem ez megint "valami hülyegyerek írt egy chipet rá a garázssoron" autó lesz, ami van vagy 150 lóerő aztán elhazudják mindennek
Ha jót akarsz magadnak, nem veszel épített motorral szerelt autót. Ha nem futja az erősebb motorra, akkor gyűjts még. Ha nem létezik elég erő abban a típusban, amire vágysz, akkor pedig meg kell venni a gyári legerősebbet és neked építeni belőle valamit.
#4: Nagy VAG fan-ként megmondom miért, mert ez a kocsi konkrétan fele annyi, mint egy vállalható állapotú GTI és megvan az ígéret, hogy 160% teljesítményen is csak 5 liter gázolajat eszik a szomszéd kamionostól áfa nélkül vásárolva, a GTI meg 12-t prémium benzinből
#2
Sok pénzt fel tudnak emészteni, mivel mindenki úgy adja tovább, hogy nem vigyáz rá és csak gyilkolja. De amúgy elég szép teljesítményt lehet kihozni belőle füst pamacsok és mértéktelen fogyasztás nélkül. Ha biztosan tudod, hogy egy meg vigyázott példányt tudnál venni, akkor minden további nélkül ajánlom. De ha! és ezt persze nem tudhatod, a tulaj úgy kínálja eladásra az autót, hogy előtte mindent kicserélt benne a bontóba, hogy még egy 15 ezret elketyegjen lassan nálad és ő reá már ne foghasd, akkor sikerül eléggé belenyúlni abba amibe nem kéne. Persze nem azt mondom hogy azokat nézd amikbe óra szerint van 140e mert olyan 100-ból ha 1 van ami valós is, én még mindig azt mondom, hogy állapot és nem kilométer. Mert aki vigyáz az autójára és gondosan szervízeli az igen kis réteg, de azoktól nagyon jó példányokat tudsz kifogni!
BKD motor tudtom szerint könnyen reped hengerfejre, de legalább Bosch elemes ami jó hír, csak azt érdemes venni amiben Bosch van, mert az újítható is ha tönkremegy, meg tovább is bírja. Külföldi fórumokon pontosabb leírást találsz, hogy melyiket érdemes keresni. Talán a BPW 8 szelepes (140le) lenne még jó választás, szinten Bosch elemes. De az összes 170-es Siemens elemes az kerülendő. És gyári turbóval meg egy jó chippel valami ismert cégnél csakis egy olyan 160-180 környéke hozható max. De neked már az is bőven elég lesz, afelett meg már első lépés a nagyobb feltöltő, de az már tájékozottabb szerelőt is igényel…
Golf ráadásul könnyű is, úgyhogy egy ilyen stage 1 chip bőven nyomja majd a segged az ülésbe
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!