Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Valakinek tapasztalatok vagy...

Valakinek tapasztalatok vagy esetleg megoldás a Telenoros Spotify használatra?

Figyelt kérdés

Sziasztok!


Az a helyzet, hogy megrendeltem a korlátlan MyMusic szolgáltatást a Telenor-nál, aztán le is töltöttem a Spotify alkalmazást (arra van Prémium szolgáltatásom). Feltöltőkártyás vagyok, de van már évek óta havi megújuló internet csomag (1GB).

Most vagy én nem tudok szöveget értelmezni vagy valami nem jó.

Én úgy értelmeztem az oldalon, hogy korlátlanul hallgathatok mindent a Spotify-on belül (egyébként podcast-ket, meg rádiót stb.-t sose hallgatok, csak zenéket) és nem fog az adatforgalmam semennyit se csökkenni emiatt.

Természetesen ez nem így történik, mert jönnek az SMS-ek, hogy ennyi meg annyi MB-om maradt. Megnéztem a telefonon az adatforgalmam és percre pontosan jelzi, hogy mobilinternet használattal mire mennyi adatforgalom ment el és a Spotify zabálja rendesen.

Ilyen problémám volt hónapokkal ezelőtt is pontosan ugyanígy. Ezt jelentettem a Telenornál, fel is hívtak leellenőrizték, tesztelték, de meggyőződésük volt, hogy ez biztos nem ettől van, hanem valamit használok, vagy fut valami alkalmazás a háttérben stb., ezt levélben is megerősítették. Majd lemondtam a szolgáltatást, mert csak felidegesített a nemtörődömségük.

Aztán most tegnap újra erőt vettem magamon, hátha csak valami baki volt, de nem, újra zabálja a netemet és nem értem. Nyilván, ami nem megy nem kell erőltetni, tudom. Csak most már legalább egy kis magyarázatot szeretnék, hogy értsem, mert lehet én értettem félre valamit vagy rosszul van beállítva a telefonom stb.


Kérem, aki tud valami megoldást, vagy van bármi ötlete mitől lehet, ne tartsa magában.


Előre is köszi a segítséget.



26/N



2019. dec. 13. 09:20
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

ilyen hiba akkor szokott előfordulni, ha vki nem megfelelő apn-t használ, de szerintem ezt csak jelezték volna, másrészt az átlag user azt se tudja mi az, és hogy módosítsa


esetleg még az lehet hogy a Telenor valóban kinulázza a Spotit, és valami más app (akár wgy malware megbújva) fogyasztja le, amit nem is mutat az adatforgalom figyelő

2019. dec. 13. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
De amíg nem használtam a Spotify-t, addig nem ment így a netem. Mobilnettel csak Messenger-t, Facebook-ot, Gmail-t használok, meg ha keresek valamit a Google-ba. YouTube-ozni se szoktam mobilnettel, meg semmit, ami zabálja. De ahogy elkezdem használni a Spotify-t, meghallgatom kb. 5 zenét és jön az sms, hogy egyre kevesebb az adatforgalmam. Úgyhogy ezért nem értem az egészet. Értem ez, hogy vannak háttérben futó alkalmazások, de a használata nélkül meg vagyok az 1GB havi megújuló netemmel egy hónapban :/
2019. dec. 13. 09:49
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Sok oka lehet, hogy miért nem működik, de netsemlegességi okokból nem is tisztességes dolog bizonyos szolgáltatásokat külön kezelni.
2019. dec. 13. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Akkor ezzel arra célzol, hogy a Telenor nem feltétlenül "árulhatná" bizonyos összegért a korlátlan adatforgalmat a Spotify-ra?
2019. dec. 13. 10:18

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!