2005-ös Suzuki Swift esetében mi okozhatja azt, hogy kettőbe, háromba váltást követően ha gázt adok, akkor erőteljesen rángat, akadozva halad az autó?
A fordulat ilyenkor nem ugrál fel-le? Ha ugrál akkor szerintem a porlasztóval lesznek problémák..
5 év óta hány km vezettél le?
Szerintem ez nem a fokozattal függ össze. Próbáld ki, hogy 4-esben hagyod alapjáratig lassulni az autótó és adsz egy közepes vagy 3/4 gázt. Szinte biztos, hogy akkor is rángatni fog.
Más: A kérdésben azt sem írtad meg, hogy benzines vagy dízel. Ebből feltételezem, hogy nem nagyon értesz az autókhoz. A legjobb, ha elviszed egy autószerelőhöz vagy szervízbe.
Sajnos a kérdező nem fogalmaz elég világosan. De ezt írja:
"kettőbe, háromba váltást követően ha gázt adok"
Ez nekem azt jelenti, hogy már berakta az új sebességbe, felengedte a kuplungot és gyorsítani akart, amikor rángatni kezdett.
Ha jól gondolom, akkor ez nem valtó, és nem kuplung. Mert akkor meg azt írta volna, hogy felbőgött a motor.
Én azt tippelem, hogy a rángatás akkor jön elő, amikor alacsony fordulatról gyorsít. És akkor ez benzinesnél kezdődő gyujtáshiba.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!