Számít, ha az AC pumpa után vanaz üzemanyagszűrő?
Figyelt kérdés
Adott egy Lada 2107, 1500-ös motorral. Több autón is láttam, hogy ac szűrő után tették a benzinszűrőt. Azt gondolnám, hogy megtelik az AC retekkel, de még szerencsére nem volt ilyen gondom. Néha előfordul, hogy 1-2szer visszadurrant a karburátorba, azt gondolnám lehet nem kap mindig max benzint. De ugyan akkor meg látok autókat ac előtt és ac után szűrővel... Érdemes átraknom az AC pumpa elé a szűrőt? Amikor vettem az autót nem volt benne szűrő egyáltalán... olyat is sok ladán láttam...2022. febr. 25. 22:31
1/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem érdemes.
Inkább arra figyelj, hogy ne járd szárazra a tankot, és nem lesz gondod.
2/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
jól gondolod, de hát ugyanazok az emberek falazzák le az EGR-t meg beleik ki a DPF-et. Sok nagy szaki van itt
3/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A legjobb egyet elébe és egyet utána tenni.
Majd megoldják.
4/5 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mindig elé kell rakni. A Ladánál azért rakták mögé mert ott kényelmesebb volt szerelni és könnyebben elfért.
5/5 anonim válasza:
Én elé egy nagyobbat, utána egy kisebbet raktam. Elé azért, hogyha a tankból hoz valamit, akkor az megfogja. Utána meg azért, mert az AC-pumpa felől is indulhatnak el dolgok, pl. műanyag sorja. Volt már rá példa és nehezen derült ki, sok felesleges munkát okozott.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!