Milyen cross motort vegyek ami nem üzemórás ?
Sziasztok cross motort szeretnénk venni igazából nem nagyon értek hozzá a üzemórás motorokhoz meg végképp nem értek
lényegében üzemórás moci is érdekelne csak nem tudom hogy ez a üzemóra hogyan zajlik le egy motorban mert olyat halottam hogy 3 naponként dugó gyűrű csere minden egyes napi kör után olaj szűrő csere le írná nekem valaki hogyan zajlik ez aki tényleg ért hozzá ?
nem akarok olyan motort venni ami ilyen sűrűn kell foglalkozni vele hogy mondjunk ma el megyek motozni és mikor haza érek egyből olajt meg szűröket meg mit tudom én miket kell le cserélni benne hogy újra hadra fogható legyen
kiszemeltjeim Kawasaki Suzuki rm Honda CR KTM teljesítményből pedig vagy 125 vagy 250 vagy még esetleg 450 gondolom ezek a motorok mind üzemórásak igaz ?
sorly hogy ilyen későn írok vissza de igen ebben tisztában vagyok hol mehetek hol nem de ahol élek sok olyan hely van ahol vígan lehet eszt a hobbit élvezni
a választásom Kawasaki 250 2t power esett a választásom igaz üzemórás meg nem arra van ki találva amit én ide le írtam de láttam a teljesítményét és teljesen le nyűgözött
de a üzemóráról még mindig nem tudok semmit mert a kérdésem 70% kb erről szol
Ahogy gondolod, de ha nem értesz a szereléshez, akkor vagy nagyon meredek lesz a tanulási görbe, vagy inged-gatyád lobogni fog a fenntartásba, ha szervizbe viszed mindig (vagy elhanyagolod és lenullázod szép lassan). Egy 2T sportolásra való krosszmotor nyilván erősebb lesz, mint egy sima 4T endúró, de cserébe SOKKAL gyakrabban kell rajta alapvető karbantartásokat elvégezni, többek között mivel sokkal kevesebb olaj van benne. A te céljaidnak sokkal jobban megfelelt volna egy 4T szerintem, de ahogy gondolod.
Nem akarok hülyeséget írni, sose volt 2T krosszmotorom, úgyhogy inkább szedd le valahonnan a kézikönyvet az adott típushoz. Alapvetően, amiben nagyon különbözik egy 4 üteműtől, hogy nagyjából 500 km-enként kell olajat meg szűrőt cserélni, de minden más is jobban kopik.
Amúgy tengernyi cikk van erről, magyarul is. Vetted a fáradságot és végigolvastad azokat?
még nem de köszi hogy el küldted el fogom olvasni sokat segít :) amúgy aszt olvastam hogy ha nem úgy használom a Kawasakit mint egy örült mármint amire tervezték hogy tiltásig húzza neki a csávó ugrasztgat versenyez
hanem endurozásra használom és oda kenem neki amikor olyan szakasz van előttem akkor sokáig tart 1 üzemórát bele verni a motorba és ugye dugo gyűrű csere 50 üzemóránál kezdődik ha ürült módján használod
de ha endurozásra használom az a 50 üzemóra 2 hónap is lehet míg bele megy a motorba de javíts ki ha tévedek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!