Miért löki ki a motor az olaj nivópálcát?
A nívópálca a karterba nyúlik be. Logikus, hogy ott nagyobb a nyomás, mint a szokásos. Ami az égéstérből jön, ha a dugattyúgyűrűk nem tömítenek. Mert kopottak, le vannak ragadva, a gyűrűk rései egyvonalban vannak. Vagy kopott a henger. A kompresszió rendben van?
Vagy a nívópálcát nem fogja a gumigallérja.
Valamitől mégis nagy a karternyomás, gondolom nem véletlenül lett kivezetve a kartercső, mert hányja az olajat.
Vagy ha van elektromos/mechanikus PCV szelep, az hibás.
Szerintem csak meg kellett nézzék mert nem az a fajta szerviz ahol csak azt csinálják meg amit kérek. Egy csomó dolgot vettek még észre és meg is csinálták.
De akkor az infók alapján már elég egyértelmü hogy hol a probléma. Reggel már meglesz a kompresszió mérés. Remélem jó lesz.
Köszönöm az eddigi segitséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!