Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volt már hengerfejes autód...

Volt már hengerfejes autód vagy az ismerősi körödnek, milyen jeleket tapasztaltál?

Figyelt kérdés

Én így vettem ezt az autót, nem épp a legolcsóbb volt, levolt takarítva így nem tudtam erről.


A gyanúm megvan, hogy lehet az de az autóm nem füstöl fehéren és nem forralja vizet, nívópálca kávéhabos, szinte megtelik habbal és korrodált.


A víz minimális fogy, az olajszint is minimálisan.


200 km mentem vele, a hab eltűnt a betöltőnyílás alól, de a nívópálcán megmaradt, 3 törlésre eltűnt.


40km mentem, minimális ha ismét feltűnt a nívópálcán.


[link]



2022. febr. 10. 19:07
 1/7 anonim ***** válasza:
94%
Nekem volt hengerfejes kocsim. A hűtőrendszerbe nyomta bele a gázt, a hűtőfolyadék olyan volt mint a kávé. Erősebb gázadásra spriccelt a folyadék a kiegyenlítő tartályból. Az enyém szétfagyott.
2022. febr. 10. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
96%

Vidd el egy normális szerelőhöz az autót, aki átvizsgálás után mond róla véleményt.


Baj esetén is jobb megelőzni a nagyobb bajt, mint megvárni azt, amíg megtörténik.

Egy sérült hengerfej tömítés résén is szivároghat a hűtőfolyadék, az olaj, de az még közel sem olyan mértékű baj, amint amikor átszakad a tömítés, és felforr a motor, esetleg megreped a hengerfej, vagy a hengerbe tóduló víz (ami összenyomhatatlan) okoz károkat.

2022. febr. 10. 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
81%

Nem tudom meddig rugózól ezen, ez már a harmadik kérdésed ugyanerről?


Olajbetöltő sapkán még időnként elmegy, ha kicsit kávéhabos az olaj rövid távoktól, de a teknőben ez már durva szint. Az egész olajrendszer keveredve van vízzel, ez nem tudja ellátni rendesen a kenést.


Vidd szervízbe, ne használd így. Lehet, hogy menthető kárból csináltál menthetetlen.

2022. febr. 10. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Jajj, csak nem egy BMW...

Autóm szerencsére nem volt hengerfejes.

Nagyobb dízelmotoroknál, amikkel munkában foglalkozom, nem egyhez volt szerencsém, ami viszont igen.

Ez lazán lehet kezdődő hengerfej probléma, akkor találkoztam ilyen jelenséggel konkrétan, amikor a hengerfej tömítés kezdett átereszteni.

Ahogy írták, lehet vele szórakozni, de senki nem fogja ezt neked egyértelműen megmondani képről. Én is azzal kezdeném, ha nem a te autód lenne, hanem egy olyan gép, aminek a karbantartásáért én felelek, hogy akkor megáll és hengerfej leszed.

Nem az itt a gond, hogy a víz meg az olaj kicsit fogy, lehet utánatöltögetni. Az a gáz, hogy a felvizesedett, felhabosodott olaj nem ken rendesen. Az olajtérben eleve semmi keresnivalója hűtőfolyadéknak, tökmindegy, hogy hengerfej, persely, vagy más egyéb hiba miatt jut oda.

2022. febr. 11. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Azonnal vidd vissza a kocsit.Ha kereskedésböl vetted, visszaveszik.Ha magánszemélytől akkor nem biztos.Sajnos én így jártam, magánszemélytől vettem,és nem akarta visszavenni.Elvileg nekem kellett volna bizonyítani igazságügyi szakértővel,h a kocsi olyan volt mikor vettem.Nekem leszedték a gumi gyűrűt a kiegyenlítő tartály betoltojerol,h ne legyen nyomás alatt a rendszer.80-90 között semmi gond,130-nál nyomta ki a vizet.Az eladó természetesen tagad(ott).

Motorcserét kellett csinálnom...

Rendőrségi feljelentéemre a válasz az volt, hogy bíroságon érvényesítsem a jogaim...

Tápiószőlősi paraszt volt az eladó!!!

Márkaszerviz 2.3 milliós javítási költséget állapított meg.

2022. febr. 14. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
5# Jól meg kellett volna pörgetni szabályozásig akár álló helyzetben is. Persze ezt nem szeretik az eladók. Mikor vettem a kocsimat a próbakörön igyekeztem kettesnél nem feljebb váltani, az eladó meg ki volt akadva. Múgy ez egy sima hibakódolvasáson fennakadt volna?
2022. febr. 14. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Hibakódolvasáson jó eséllyel nem akadt volna fenn.

Nem írt a kérdzeő konkrét típust, így nehéz megmondani, de ha nincs éppen szint alatt sem az olaj, sem a víz, én nem annyira látom így hirtelen, miért akadt volna fenn (és még abból sem következik egyenesen ilyen probléma, ha alatta van). A vezérlés (ahonnan a hibakódolvasásnél kinyerik aza adatokat) arról tud, amiről valamilyen szenzor jele információt szolgáltat neki közvetlenül vagy közvetetten. Kenőanyag/hűtőközeg sűrűséget nem hiszem, hogy bármi is mérné, ha az égéstermékben fokozottan megjelenika vízgőz, az még esetleg kibukhat, de ez megint erősen járműfüggő.

2022. febr. 14. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!