Egyszerűen képtelen vagyok gázra rá engedi a kuplungot benzines autónál, ez a fajta megoldás milyen?
Estét kívánok mindenkinek. Kifejztem bővebben, hogy most hogyan csinálom:
1. Kuplung palóig, 1 tesz.
2. Engem a kuplungot és amikor ilyen 800 körül van a fordulatszám (lényeg hogy amikor engedem, beesik 1000 alá) akkor megtartom és arra rá adok egy kis gázt. És tovább engedem a kuplungot.
Nekem valahogy megmaradt az izom memóriában, mivel TDI motoron tanultam meg kuplungot tartani,csúztatni.
- Szokatlan a lábamnak, meg az agyamnak hogy előszőr gázt adok aztán a kuplungot engedem.
Vélemények?
Alapból rosszul csináltad. Minden autónál kell gázt adni, az más kérdés, hogy vannak olyan autók, amik elnézik neked, mert van sok nyomaték.
Fordulatot 1500-on tartsd, fogáspontig engeded a kuplungot, amikor végzett a kuplung a dolgával felengeded. Ha ez megy, utána már rutinból fogod csinálni lehető legkevesebb gázzal.
Ez a megoldás - ahogy írod is - nem mindig működik. Ha emelkedőn, vagy hirtelen (kicsit határozottabban) kell elindulnod, akkor meg fogod tapasztalni, hogy 1000-1100-ig nyomod a gázt, és megfelelően felengedve a kuplungot csodákat lehet művelni.
Ezt az alapjáraton csúsztatgatós dolgot csak a nyomatékosabb motorokkal lehet játszani, mint amilyen a tanulókocsik nagy része. Egy alap benzinesnél kis gáz és úgy jön fel a kuplung.
Nyomatékos motornál (dízel vagy erős benzines ill. tanulóautók, ahol az alapfordulatot szándékosan megemelik) ez használható, bár a motor számára nem ideális.
Egy kisebb szívó benzinesnél ezzel a technikával jó sokat szenvednél, ott az alapjárat is kb. 600ford/perc üzemmelegen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!