Ha motorcserés az autó, akkor a működőképes állapot értékének kb. hány százalékáig érdemes kicseréltetni a motort?
Nem az autó %-os értéke számít.
Szerintem inkább az, hogy a motorcserével hány éves használatot hozol létre. Pl. ami akkor végződik, amikor a rozsda miatt az autó már nem megy át a vizsgán.
Jól járt a nőismerősöd, rábeszélték a megbízható nyímetautóra, töredékéért vehetett volna pl egy Cliót, ami nem rohad, illetve az 1.2-es motorja is elmegy hiba nélkül vagy 500 ezer km-t.
De ha történelmi, politikai okok miatt vesz németet, akkor értem....
Vegyen. kettőt is.
Láncos, lófing 3 hengeres az 1.0 motor, horror drága hozzá minden, mert annyira keresett, mivel egy rakás szar, és folyton tönkremegy.
Egy 1.2-es clio motort megveszel 20 ezer pénzért....
Az ismerősöd azt várja tőled, hogy mondjál igent vagy nemet a motorcserére? És ennyi? A gyakori olvasói meg adják meg Neked ezt az igen vagy nem választ?
Az biztos, hogy ehhez Neked is és a gyakorisoknak többet kellene tudniuk a kasztni állapotáról, a hölgy anyagi lehetőségeiről, a szerelőjéről, a konkrét bontott motor donorának utolsó perceiről, stb.
Az is kérdés, hogy mennyire akarsz belefolyni az ügybe, mennyi energiát szánnál rá, mennyi felelőséget vállalnál, akárcsak a lelkiismeretedben.
Most próbálkozhatnánk azzal, hogy megtudjuk, hogy mit javítottak a kasztnin, mennyire időtállóan, mennyi probléma maradt még. Vagy, hogy miért kell egyáltalán motort cserélni. De ez az út eléggé reménytelen.
Szerintem pl. jó lépés lenne, ha elkisérnéd a hölgyet a szerelőjéhez és megkérdeznétek hogy ő mit tanácsol. Ismeri az autót, esetleg tud javaslatot adni a bontott motor beszerzésével kapcsolatban és ami a legfontosabb: hallanád őt szakmal dolgokról beszélni.
Vagy végignézhetnéd a hölggyel együtt, hogy egyáltalán kínálnak-e olyan használt autót, amit megengedhetne magának és gazdaságosabb lenne mint a motorcsere. És ha van ilyenből jópár, akkor szóba jöhetne a megtekintésük. Ami önmagában több munka, mint egy motorcsere elintézése.
Egyszóval szerintem nincs egyszerű válasz.
#9 ha bontott motor azaz az eredete igazolt és van papír róla bármilyen típus azonos motort bele lehet rakni annyi , hogy hivatalos szervíznek kell bele építenie nagyobb motor esetén a hozzá tartozó fékek és kellenek bele illetve , ha a futómű más a két különböző motorral szerelt autó közt akkor az is kell .
A lényeg , hogy az adott típusú autóba gyárilag is szerelt motor legyen benne .
Nekem így lett az 1.6 16 szelepes vw bora át építve 2.3 5 hengeres vr5 motorral szerelve én esetemben motor , váltó, fék és futómű lett cserélve hivatalos szervizben utánna ugyan úgy mint kovcentiben azonos motor esetén nkh-nál szemle illetve be fizetni a fizetendőket majd a vizsga papírral a kormány ablak forgalmi és törzskönyv csere én esetemben az új motoroszàm, motorkód és az köbcenti illetve teljesítmény lett át írva illetve be jegyezve a forgalmiba , hogy motorcsere történt az autón
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!