7-8 éves autót lehetetlen találni 2.5 millió alatt, értelmeset?
Amik vannak, harmatgyenge dízelek, sokat (és a sok alatt a nem kíméletes km-eket értem...) futott cégautók vagy taxik, meg "fűnyírómotoros" autók.
1-2 értelmes autó még akadna is, de valahogy mindegyikkel van valami.
Valami "titkos" tipp, modell, motorverzió?
Nem azzal van a gond, ezzel tisztában vagyok hogy ami jó az persze magasabb árú.
De azért egy már újkorában is fapados kisautóért - ami igazából semmivel nem különb 10 évvel azelőtti elődjétől (ugyanúgy megeszi a 6-7-8 litert, ugyanolyan zajos, ugyanúgy tekerős klímás és ablakos pl. hátul, kormány nem multi, tengelyirányban nem állítható stb.) - ne adjak már ugyan közel annyit érte mint volt újkorában, csak azért mert fiatalabb, "trendibb"...
Ezért kérdem, milyen modellek vannak, amik azért komfortban meg mindenben jobbat többet tudnak nyújtani 2.5 millió környékén, mint egy 15-16 éves akkoriban nem a legfapadosabb kisautó?
6 éve újonnan kb. 3.6 millióba kerülő dízel autót, 1 millióért valós 160 ezres futással tudtunk venni akkor 10 évesen. Most ugyanez a kategória, 1 millióval többe kerül - legalább.
Most ugyanez a frissített modell, ugyanezzel a motorral került 2012-ben 4.5 millióba kb., viszont arányosan nem kerül ugyanannyiba 10 évesen mint a másik autónk anno...
A használt autók ára nagyjából 5 évenként feleződik a koruk előrehaladtával. Most, hogy hasznátautó hiány van, ez lehet 7-8 év.
Ezért 2,5 millóért olyan kategóriát tudsz találni, ami most, újonnan 5-6 millióba kerül.
Ez a magyarázat. Ehhez kellene szabnod az igényeidet.
Én tavaly 15 éves jó állapotú szívóbenzinest vettem 1.3M -ért. Ehhez képest a 7-8 éves jó állapotúak valóban 2.5M-nál kezdődik. Alatta csak olyat találsz, amivel gond van: olajfolyás, rozsdásodás, stb.
Szerintem olyat keress, ami motorikusan jó állapotú és a karosszéria nem rohad, én is így tettem, a komfort meg az extrák másodlagos volt.
#9 Nem, nem olvastad el rendesen a kérdésem, illetve az egyik kommentemet sem.
Írtam, a 2012-ben 4.5 millióba kerülő autó, még mindig 2 millió és fölötte van. Kisautó, és DÍZEL! (ami manapság szitokszó lett). Nincs meg az az arány, ami 6 évvel ezelőtt, és ezt furcsállom.
Nyilván ez lejjebb már nem fog menni, mert hát a "chiphiány"...
És még annyit, azért 8-9 milliós autókat már kapni 4 körül, 10 évesen, szóval veszti az az értékét. Az említett 12 milliós autó, 10 évesen jó ha ér 4-4.5 milliót. Sajnos ez van, kivéve ha valami nagyon über, ritkább autó.
Gondolom az "olcsóbb" autók tartják az árukat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!