1-2 millió alatt lehetetlen rozsda és hólyagosodásmentes autót venni?
Ez a rákfenéje az autózásnak itthon úgy látom, nem is látom értelmét lecserélni, még ha le is akarnám az autónkat, mivel ugyanott lennék 1-2 éven belül, mindet megeszi a rozsda.
Vagy vegyen az ember 4-5 évente mindig másikat, ha az előző már tönkremegy korrózió ügyben?
Enyhén hólyagos autót ha alvás- és üregvédőzteti az ember akkor az segít valamit? Kitolja a használatát?
Ahol már hólyagos rozsdásodás jelent meg, azon nem segít az alvázvédelem vagy egyéb, ott már bent dolgozik a rozsda és a levédés után is folytatja.
A többi részt megvédheti, de ezeken a pontokon már csak a fémig letisztítás, újrafestés, rosszabb esetben kasztnizás segít.
Mindenki a küszöbtől pánikol. Pedig az csak jel, hogy máshol is valószínűleg rohad, könnyen kikasztnizható elem.
Kocsi érték kérdése, érdemes-e cserélni még, műszakira biztos nem mehet így.
Viszont ha a küszöb így kinyílt, jó eséllyel az alvázon a kerékfelfüggesztési pontok környéke is oda van, ha az elrohadt, tényleg inkább kivonatni, mint rizikózni vagy értelmetlenül sokat belekölteni.
Meg kell nézni, hogy ha a lengőkar-rögzítési helyek, toronybekötés nincs még oda, megérheti küszöböket megcsinálni.
Aztán teljes rozsdátlanítás, alváz-és üregvédelem, egy műszaki-ciklusig még menthető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!