Melyik illik hozzá? Mercedes modellek kapcsán mindig felmerül, hogy ilyen-olyan nagyméretű motor illik hozzá. Miért gondolják ezt? Lehetetlen elképzelés, vagy szentségtörés egy kis köbcentis benzines, vagy egy takarékos diesel?
Mercedes A osztály... az eredmény elég kétes, ha beleásnád magad egy kutatásba, hogy mekkora presztízse van a kis méretű Mercedeseknek, az eredmény az lenne, jogy kicsi, kevés.
Ugyanez elmondható a többi prémium kategóriás autóról, a vevők igénylik a nagy méretet, a nagy motort, és a minőséget, a méretek bizonyos szint alá csökkentése presztízs vesztéssel párosul.
A nagy méretű, nehéz bódékhoz kell a megfelelő erejű motor, ami lendületesen tudja vinni.
Mert ezek jellemzően nagy autók, nagy súllyal, azt pedig még mindig köbcenti tudja csak vinni. Hiába lehet kihozni már 3-4 hengerből is sokat, a kettő nagyon nem ugyan az. És mert presztízstermékek is.
Egyébként itt is voltak méretcsökkenések, a sokhengeresek átestek V8-ba, a V8-ak V6-ba és sok a 4 hengeres is. Persze van egy adott minimum ami alá ilyen autóknál nem lehet menni pl. a 2-3 liter és a 4 henger.
A 8:55 os ur nagyon szepen osszefoglalta es egyet ertek vele.
A mercedes regen iszonyat nagy motorokat gyartott. Az erdekes az, hogy egy regi 3 literes E osztaly teljesen mas mint egy regi 3 literes otos bmw. Volt szerencsem osszehasonlitani egy 124 e300at egy e34 530cal es a meci lomha, lassu volt. Pontosabban meltosagteljesebb kenyelmesebb elegansabb. Ez a merci profilja, mind addig amig jott az a bunronda A osztaly.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!