Bal hátsó fék forró és égett szagú ?
A kocsi 1 napot állt kézifékkel behúzva egy meredekebb leejtőn.
Egy 30 km-es út után jelzett az ABS alapú guminyomás jelző, hogy valami nem oké.
Hátra mentem és a bal hátsó féktől eszméletlen meleg jött illetve égett szagú volt, semmi más nyom nem volt látszólag. A fékekben nincs 5 max 10k km. Haza fele már semmi nyoma nem volt se a szagnak se a melegnek, illetve az nyomás jelző sem hisztizett...
Mi lehet ez ?
#10-es Most ahogy mentem boltba kipróbáltam hogy lazán behúztam a kéziféket, szinte semmi különbség nem volt,érezni is csak azért éreztem hogy fog mert tudtam mit kell figyelni, mondjuk tudtam hogy ez lesz az eredmény :)
Nem véletlen hogy az üzemi fék hidraulikus, ráadásnak vákuum rásegítéses, ha bovdenes lenne mint pl a bicikliken meg sem tudnál állni.
Pont ez az, elég hogy millimétereket érjen bele, 80-90 -es tempóval 30km-en jelentősen fel tudja forrósítani a surlódással a féket.
Mivel utána nem jött elő a hiba én egyelőre lezártnak tekintem.
#12
"érezni is csak azért éreztem hogy fog mert tudtam mit kell figyelni"
És felforrósodott vagy legalább felmelegedett a fék? Mert az jelezné, hogy kb. akkora volt a fékhatás, mint a kérdezőnek.
De lényegében mindegy. Maradjunk annyiban, hogy van amikor lehet érezni, van amikor nem. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!