1.4 Seat Cordoba menyire tuningolható?





Semennyire.
Ez nem egy ideális tuningalap, és nem érdemes elrondítani minden fél spoilerrel, mennyégyorsabban csíkkal, meg csibedróttal.
Ha minden igaz, ez 100 lovas, ennél többet komoly ráfordítással nem tudsz kihozni belőle, max. vehetsz rá direkt szűrőt, amit vagy pucolsz és olajozol 2 naponta vagy tönkre teszed a motort.
Ha ráköltöd az autó árát meg még egy kicsit, akkor lesz eredménye, de a használhatóság és fenntarthatóság rovására fog menni. Az olcsóbb "tunig" megoldások is (nagyobb felni, ültetés, ) nagyban befolyásolják a komfortot.
Nem akarok megsérteni senkit, a tuningról ez a véleményem :)
Vagy nagyban csinálja valaki, és akkor lesz egy erős, talán szép autója, ami hétköznapi használatra teljesen alkalmatlan, és sűrű szervízelést igényel, vagy bele se kezdjen.





a második válaszoló véleményét osztom, hozzátenni nem tudok.
ne nyúlj a kocsidhoz.





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!