Van olyan hogy garázsból nem lehet ki szedni az autót ha nagyon szarul sikerült beállni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Szerintem meg lehet oldani csak nekem nem megy."
Az a kérdés, hogy ha az orra arrébb lenne, a hátulja meg ugyanott, ahol most van, akkor ki tudna állni?
Ebben az esetben az orrát el tudod úgy mozgatni, hogy a kívánt irányba tekered a kormányt és előre mész. Tegyük fel, hogy a bal oldal akadályozott, akkor úgy hogy az első kerék balra mutasson Utána álló helyzetben áttekered a másik irányba és hátra mész. Ha fel tudsz függeszteni valamit a szélvédő elé, akkor azon pontosabban fogod látni, hogy mennyit mehetsz előre és hátra.
Addig kell ezt csinálni, amig a tükörből azt nem látod, hogy most már elmegy (vagy majdnem elmegy) a hátulja. Akkor kitekered a kormányt, úgy hogy a kerék jobbra álljon és hátratolatsz addig, hogy az oszlop a hátsó kerék közepénél legyen. Ott megállsz és áttekered a kormányt a másik irányba, hogy ne húzd meg az autó oldalát.
Amikor az autó teste egyenesbe kerül, akkor középre a kormányt és megkönnyebbült sóhajjal kitolatsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Elvileg ilyenkor úgy lehet kijönni, hogy kb 1-2 cm-eket mozgatod a kocsit elöre meg hátra, közben kicsit fordítasz rajta, amíg megfelelö helyzetbe jut, és ki lehet vele állni.
De abszolut kezdö esetében nem igazán megy, jobb, ha segítséget kérsz valakitöl
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#12
1-2 centi az semmi. Annyit kell mozgatni, amennyi hely van előtte és mögötte. Egy kis biztonsági tartalékkal.
"mozgatod a kocsit elöre meg hátra, közben kicsit fordítasz rajta"
A kocsit nem tudja fordítani, csak a kormányt. Az előző hozzászólásban leírtam, hogy mikor milyen irányba.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nagyon valószínű, hogy sem az autó, sem a garázs hossza, szélessége, de még az ajtónyílás mérete sem változik.
Ez azt jelenti, hogy ha sérülés nélkül bement, akkor ugyan úgy ki is kell jönni onnan.
Persze ez így elmondani könnyű annak aki már évtizedek ota vezet, de vígasztaljon az a tudat, hogy senki sem úgy született, hogy egy kézzel pörgetve a kormányt padlógázon állt ki és be.
Szóval, nem kell idegeskekedni, lassan apró mozdulatokkal -és főleg átgondolva- ki fogod tudni hozni.
Ha nem egyből, akkor 2-3-5 vagy akárhány tili-toli mozdulatból. ;)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha nem csúszott a kerék, akkor ki is kell jönnie.
De ha kezdő vagy, akkor tényleg jobban jársz, ha segítséget kérsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
persze, gond nélkül
főleg, ha van aki segít benne
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#15.
Naaaaa, ez azért nem egy "tipikus" panelgarázs. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!