Trabant 601 önindító miért csak rövid ideig forgatja a motort?
Jó a testkábel a motor és a kaszni között?
Vagy az akku testkábele?
Vagy ferde az önindító, fogaskoszorú nem jó, + kábel önindítóra szétégett.
Multimétered van? Indítózás közben meg kell mérni a feszültséget
1. az indítómotor test és az akksi - között.
2. Az indítómotor nagyáramú + és az akksi + között
3. az indítómotor vezérlő + és az akksi + között.
Ahol 1-2 V-nál nagyobb feszültség jelenik meg, ott szakadás van.
Ha egyik ágon sincs, akkor az indítómotor a hibás.
Egyértelműen a kattogás azt jelenti, hogy ha behúzótekercs áramot kap (indítózol), akkor a felvett áramától (20-30A) annyira leesik a feszültség, közben "ráakasztja" magát az önindító motort is, hogy a behúzó tekercs el is enged.
Ekkor csak a behúzótekercs terheli, azt viszont újra be tudja húzni, de a dolog ismétlődni fog.
Az önindítóhoz nem jut elég áram/feszültség.
Vagy gyenge az akkumulátor (nem eléggé töltött), vagy kábelezési gond van.
Kell mérni közvetlen az önindítónál, utána az akku sarukon.
Van-e nagy 1-2, volt feletti különbség?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!