11/20 veterán vas válasza:
Kis fantáziával azt mondom, egy radikális építésú hot-rod még elképzelhető lenne ezzel a festéssel, kiegészítve sok-sok krómmal és hatalmas hófehér felnikkel, de így utcai autónak nagyon nem tetszik.
A romlásnak indult padlizsánra emlékeztet a szine. :)
12/20 anonim válasza:
#3: Nem hiszem, hogy ez a magyarázat rá. A videó elején ad egy kis gázt, akkor jó hangja van, olyan mint kellene. Alapjáraton van pocsék hangja. Ez nem stimmel. Ha minden rendben lenne vele, akkor valami ilyesmi hangjának kellene lennie egy sokhengeres, jól megcsinált autónak, mint ennek a videó elején: https://www.youtube.com/watch?v=MgRfNcTiUk8 Nem lehet hogy az a BMW lekapcsol a 8 hengerből kb. 6-ot és azért ilyen? Egy 2-3 hengereshez motorhoz ezerszer jobban passzol az az alapjárati hang, mint egy V8-hoz.
13/20 A kérdező kommentje:
Lehet, hogy már széthajtották a tesztek során, mivel tesztautó.
2022. jan. 20. 14:07
14/20 anonim válasza:
Ezeknek zsír újonnan is ilyen hangja van, gondolom szétszabályozza az elektronika, hogy minél kevesebb "káros"anyag jöjjön ki a kipufogón.
15/20 anonim válasza:
#13: kevés dolog lenne gázabb magyarázat, mint hogy egy pár hónapos autót így szét lehet "hajtani"
16/20 A kérdező kommentje:
Hát pedig nem nehéz.
2022. jan. 20. 15:01
17/20 anonim válasza:
#15 minden új autót kímélni kell újkorában, ez hatványozottan igaz a sportautókra. Egy bizonyos kilométerig nem nagyon szabadna egy bizonyos fordulatszám fölé menni, illetve maximális terhelést kapnia a hajtásláncnak, hogy jól "össze tudjanak kopni" az alkatrészek. Namost egy ilyen tesztautó átmegy kitudja mennyi újságíró/videós kezén, akik nyilván nem azt fogják nézni elsősorban, hogy milyen a fogyasztása ECO módban. Hanem ki fogják taposni a belét, ezáltal igen gyorsan szét lehet hajtani az autót.
18/20 anonim válasza:
#17: a mai autóknál már nem olyan lényeges a "bejáratás", mint régen, sok gyártó már bele sem írja a kézikönyvébe, hogy csináld. Persze ha saját autódra akarsz vigyázni akkor érdemes, hosszútávon lehet, hogy számít, de az akkor sem lenne normális, hogy ~10 újságíró után már szr hangja legyen, mert nem járatták be. Ha meg normális lenne, akkor csak lenne annyi esze a BMW-nek, hogy bejáratva adja oda azt a tesztautót, ami alapján az újságírók megírják a világnak a véleményüket róla...
20/20 anonim válasza:
Majdnem igaz a #18, annyi pontosítással, hogy még mindig ugyanolyan fontos a bejáratás, csak az autógyártók tekintik kevésbé annak. A bejáratás részleges hiánya bele van kalkulálva az élettartamba, ezáltal a garanciaidőbe is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!