Egy vadiúj, full extrás Mazda 3 ferdehátú az alsó-középkategóriás, középkategóriás, felső-középkategóriás?
Illetve kb. melyik réteg engedheti ezt magának?
Milyen archetípus választja magának ezt az autót, ha kicsit általánosítunk?
Tehát akkor a fullextrásan 15 milliós autó a sima középkategória?
Akkor Magyarországon alkalmazott nem is nagyon engedhet meg magának középkategóriás autót, csak a vállalkozók?
Mert pl. egy programozó ha keres havi 1 millát, az elég sok.
Biztos lehet többet is keresni, de még a programozók között sem az az általános…
15 hónapig meg senki nem fogja eltenni a teljes fizetését egy kocsi miatt…
Egy vállalkozó fogorvos, vagy állatorvos kereshet annyit hogy megengedhessen magának egy KÖZÉPKATEGÓRIÁS autót, de senki más?
8,5 millát szerintem a felső középosztály engedheti meg magának.
Mazda 3 ferde hátú az alsó-középkategóriás, viszont a golf is az de itt jóval nagyobb a hely.
#5. A Mazda 3 a legfapadosabb felszereltséggel 8.5 milla.
Fullextrásan 14.6.
"15 hónapig meg senki nem fogja eltenni a teljes fizetését egy kocsi miatt…"
Miért kéne? Ha 14 millió az autó, akkor befizet 4-et, a maradék 10-et meg 5 év alatt kifizeti részlettel. Ennyi.
Nem elsősorban az autó ára és nem az határozza meg egy adott típus kategóriáját, hogy te hány extrát pipáltál ki megrendeléskor.
A mazda3 ugyanolyan alsó-középkategória mint a Golf, i30, Focus, Astra, stb. Ma már ezek is 7-8 milliótól indulnak. Nem alapmotorral, kicsit jobban felszerelve simán 10 felett vannak. Ma már ilyen új autó árak vannak. Lassan ott tartunk, hogy 5-6 millió egy belépő kisautó is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!