Miért csinált két ugyanolyan autót a Toyota és a Subaru?
Épp ellenkezőleg. Ezt hívják az angolban rebadging-nek. Egy szándékos marketingstratégia. Elég sok ok miatt csinálhatják: különböző piacokra különböző márkanév alatt adhatják el ugyanazt, ahol a név jobban cseng, vagy a másik márka nincs jelen, szélesebb vásárlóréteget is megszólíthatnak, aki márkahűség miatt meg fogja venni ha már rajta van a logó, stb.
Ebben az esetben konkrétan egy közös fejlesztésről van szó. Így költséget tudtak csökkenteni. Valószínűleg abból indultak ki, hogy a Subaru felhasználók nem fognak Toyotát venni, és vice versa, viszont mindegyik félnek nagyon hasznos volt, amit a másik fél belerakott az autóba. Mondhatni win-win szituáció.
a szimpla rebadging az az amikor a 4wd swiftet subaru justy néven veszed meg..
de kapásból tudok vagy 20 ilyet mondani az autótörténelemben.
Együtt csinálták.
A Subaru hozta a motort, a Toyota pedig a kasznit. (nagyon leegyszerusitve...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!