Üzemi hőfokon van a víz, de langyos levegő jön az utastérbe, mi lehet a baj?
Vagy a csap nem nyit ki rendesen.
AZt kell megnézni hogy amivel nyitod zárod a hideget-meleget az hogyan működik.
3. Mit nem értesz?
AZt írja üzemi hőfokon van a víz .
1-es tippje, hogy "eldugult a radiátor", szerintem jó. Ha magad szereled az autód, akkor le kell ereszteni a hűtővizet, a motortérben levenni a belső radiátor csöveit és fordított irányban slaggal, kis nyomással átmosni. A radiátorcsere csak ezután jön szóba, mert a hozzáférés sok szerelést igényel.
A fűtéscsapos tippel az a baj, hogy nem minden autóban van. Azoknál lehet, hogy a légterelő lamellák csak részlegesen mozognak.
Egyébként a motor bemelegedése közben érdemes megtapogatni a radiátor csöveit: áramlik-e a víz vagy a kimenet teljesen hideg? Amig zárva a termosztát, addig a csövek normálisan melegszenek, de utána nem? Ha van fűtéscsap, akkor a fűtés ráadása után ugrásszerű-e a melegedés? Stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!