Mi volt a legproblémásabb autótok, amit az ellenségeteknek sem kívánnátok?
Audi a6 avant triptronik valto. Alapjaraton sok gond volt a kocsival. Pesten legnagyobb forgalomban az uzemanyagadagolo rele meghalt trailerrel kellett vontatni +80kmert. 120 ezer volt a javitasa.
Utana (mondjuk nem maga a kocsi hibaja) 1 kisebb katyu utan konkretan kiszakadt a lengokar. Utana gondolt 1et meghalt az autonata nem veszi a sebesseget. Azota is ott rohad az udvarban.
Nekem a Suzuki, pedig újonnan vettem. Minden elromlott ami elromolhat rajta. Nekem aztán mondhatják hogy milyen jó a suzuki , sose lesz több.
De a sógor meg az X 5-tel faragott be, végül pár év szenvedés után eladta.
G astra szintén, abból 3 különböző motorral is.
Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy az opel ennyire szar lett.
Mindig is opeljeim voltak előtte.
1.2 láncos, 1.7 dízel isuzu, 1.7 dízel gm motoros.
Még az utolsó lett volna jó, de aztán észrevettem, a komplett hátulja porrá van rohadva, ahol fel van függesztve a futómű.
Természetesen ez kívülről nem látszott, csak emelőről, csavarhúzóval böködve, mert valaki kigittelte! a hossznyúlványt, ahol nem volt már anyag.
Most egy szabolcsi lákátos észméráldá nevén fut, tesz jószolgálatot.
1997-es Ford Mondeo 2.0 benzines.
Első autóm volt, nem is vettük olcsón a kínálathoz mérten, ismerőstől jött, akiben tényleg megbíztunk, és amúgy nem is vert át, neki tényleg abban a 15 évben és 220 ezer kilométerben amit beletekert, nem volt vele különösebb baja.
Rozsda éppen kezdődött az íveken amikor hozzám került, műszakilag hibátlanul működött, nagyon szerettem amikor meglett. Ugyan első saját autóm volt, de nem voltam már kezdő vezető, nem ökörködtem vele, nem need for speedeztünk vele, általánosan volt használva, sokat ment autópályán 130-140-es utazóval.
Fél év után kezdődtek a gondok. Először elektronikai problémák, amiket a harmadik autóvillamosságis tudott csak megoldani. Aztán kettétört a vezérműtengely 240 ezer kilométernél. Ez már önmagában gazdasági TK, hiszen a motorcsere és a felújítás is 200 ezer forint feletti összeggel rövidített meg, mégis megcsináltuk, mondván "amúgy milyen jó autó".
Aztán még 10 ezerrel később eltört a váltóház. De hogy így az egész. Indultam volna nagymamámat elvinni színházba, raktam volna hármasba, csatt. További több mint 200 ezres szerviz egy olyan autón, ami amúgy addigra rohamosan el is kezdett rohadni az összes íven és küszöbön, tehát ért kb annyit összesen. Ott lett vége, ott adtam el.
Kb elbuktam rajta az eredeti vételárának a másfélszeresét mire eladtam.
SOHA nem volt még ennyire megbízhatatlan autóm, amivel ennyi gond lett volna úgy, hogy tényleg nem egy rémesen sokat futott, tekert órájú autó volt, hanem egy korrekt karbantartást kapott új korától, és tőlem is.
Mindezt úgy mondom, hogy azóta elég sok öreg autóm volt napi használatban, és hobbinak is - többek között Mercedes W211 320CDi, BMW E36-E46-E39, Ford Scorpio Mk2 2.9, Ford Escort 1990-ből, Rover 75 2.5 V6, Opel Omega C 2.2... ezek mind olyan autók, amikre egyből rámondaná mindenki hogy lesz velük gond, természetesen volt is, de közel sem annyi mint azzal a Mondeoval.
1. Samara
2. Citroen újonnan vett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!