Bmw 318d menet közben leállt mi lehet a baj ?
EZ a BMW.
Volt a családban ettől sokall fiatalabb X5 és annak is hasonló baja volt.
Az is leállt és sehova 1-2 óráig.
MAjd gondolt egyet és beindult.
Voltak vele többször szervizbe de csak kisérleteztek vele, hol ezt hol azt cseréltek.
Aztán néhány nap vagy hét és megint leállt. EZ olyankor piszok kellemetlen volt neki amikor időre mentek volna, például ballagásra.
Már régen vége volt mire beindult.
A szerviz pedig számolt fel horribilis összegeket , de a végén beleunt a sógor és megszabadult tőle.
Pedig ő aztán nagy bmw fan volt , de azt mondta hogy soha többet.
"kocsi állapota nagyon jó nem a lerugott szét hajtott fajta vajon mi baj lehet ?"
Ha valóban egy törődött darab, akkor mi új benne hogy szervizbe kell vinni? Meg amúgy is, csak ott lesz a megoldás.
Hát én nem értek a dízelhez, meg a BMW-hez, meg van aki szerint semmihez, de ugye van egy kisnyomású szivattyú, egy üzemanyagszűrő, egy nagynyomású szivattyú, meg az injektorok.
A kisnyomású szivattyú felteszem, hogy a tankban van. Ha felhajtod az ülést és hallgatózol, akkor gyujtásra vagy indítózás közben zúg?
Az én egészen más benzines autómon van egy ütésre kiakadó vészkapcsoló. Ha nem jár az üzemanyagszivattyú, akkor először azt kell megnézni és ha kiugrott benyomni.
Nem tudom, hogy jár-e a szivattyúd és a tieden van-e ilyen kapcsoló. Ha nincs, akkor bocs. Vagy biztosíték.
Vagy egyéb, de amíg üzemanyagot kap és van kompresszió meg levegőbeszívás, addig a dízel megy. Ezek közül az üzemanyagellátás tűnik a legsebezhetőbbnek.
Na, akkor kedves BMW-szarozók. Ehhez mit szóltok?;
98'-as A6-os Audim ehavi problémája egyezik a szar bömös problémájával. Körforgalom előtt leáll, és nem indult. Indításnál hallottam, nincs nagyon hangja a szivattyúnak. Miután hazahuzattam a fostömlőt, szétszedtem a német 'mestermunka' szivattyúját. Miután sikeresen elköltöttem minden megtakarított pénzemet rá, végre beindult. Már várom a következő hibát ☺️👌. Tegnap kiírta a fékbetéteket 🎉, 2 hónapot bírt és megint világít az ABS-lámpa 😋, nagy fékezésnél leáll (a generátor lesz, mert villog a töltésjelző 🤭), és az automata váltó is csúsztat, még csak jobbos kanyarban 😁🎉. De nagyon szeretem, két éve van nálam, és az autó vételárának még csak a dupláját költöttem rá 🤗 ( erős túlzás, még csak 1x költöttem rá annyit). 😐 Ennyit a 220.000km-es német prémiumról. (1.8T)
Amúgy, szerintem a szivattyú lesz a baj.
Vegyél legközelebb Audit, egy az egyben ugyanaz mint a BMW (tapasztalat), de legalább nem fog mindenki szidni 🤷🏻♂️ Az senkit nem érdekel, hogy az Audi ugyanolyan szar mint a BMW, mindkét autó egykategória. Semmivel nem olcsóbb vagy könnyebb szerelni.
8-as
egy 24 éves autóról beszélsz amin bármikor bármi befoshat
a prémium meg azt jelenti hogy sokat kell fizetni mindenért semmi mást
a fékbetét kopó alkatrész
a tiptronic automata váltóról azt érdemes tudni hogy nem a za kérdés hogy beszarik-e hanem hogy mikor ezt tudhattad volna mikor két éve megvetted
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!