Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » E39 30d automataváltója...

E39 30d automataváltója mennyire problémás konstrukció?

Figyelt kérdés
2022. jan. 4. 09:42
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
Az az s osztály nem tetszik, illetve nettó 450ből kétlem, hogy fenn tudnám tartani. Habár lehet a BMWt sem…
2022. jan. 5. 15:09
 12/20 A kérdező kommentje:
Benzines e39-ekről hogy vélekedtek?
2022. jan. 5. 15:24
 13/20 crudy ***** válasza:
Elég sokat fogyasztanak de a motorok jók voltak. Az enyém 14et eszik.
2022. jan. 5. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 A kérdező kommentje:
10 liter az amit hosszútávon bevállalok
2022. jan. 5. 19:58
 15/20 crudy ***** válasza:
Én a lehető legrosszabb körülmányek között használom. Városban a fogyasztás ennél jobb, de nem hiszem, hogy 10 alá menne. Pályán kellemes, kb 7,5.
2022. jan. 5. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:

Nekem E46 van, 325i, 10 lityi az átlag városi használat mellett. Ha tempomattal megyek hosszabb távon, akkor 8,5.

Nettó 450ből azért simán fent lehet tartani, ha nekem 250ből sikerül. Ezek jó konstrukciók, a tömítéseket kell jól átnézni, illetve a korrózióval kell vigyázni. Amúgy megbízható, időtálló autók.

2022. jan. 5. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 A kérdező kommentje:
Nekem van egy saját kertes házam is, plusz sajna havi 50 ezer hitel
2022. jan. 5. 21:52
 18/20 anonim ***** válasza:

Ha meg probléma a fogyasztás, akkor meg nem kell prémium autót venni, hanem vegyél egy Suzukit, vagy Opelt és fillérekből megvan a fenntartása.

Valamit valamiért.

2022. jan. 6. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 A kérdező kommentje:
Erre nem tudok érdemben reagálni.
2022. jan. 6. 14:29
 20/20 anonim ***** válasza:

@11: Nettó 450-et raktam össze egy hónapban kb én is, amikor az első régi BMW-t megvettem magamnak. Az egy E36 szedán 323i volt, amúgy tényleg patika, akkor a kínálat teteje volt (és annyiba se került mint ma egy lerúgott 20i :)), de azért nálam volt 2 évig, mégiscsak volt benne már majdnem 20 év meg 220 ezer km, jöttek a gondok. Kis lakatolás, kettőstömegű csere, sperrdifi megadta magát pedig nem volt keresztbe téve az előző tulajnál fixen (idősebb első tulaj), nálam is egy kezemen meg tudom számolni hányszor... és még sok-sok apróság, a hűtőrendszert teljesen fel kellett újítani majdnem mindent cserélve, futómű nagyon kényes volt, gyakorlatilag ott is mire eladtam mindent cseréltem...


Hát, 450-es fizu akkor nekem jónak tűnt erre, de azért nagyon-nagyon sokszor volt az a helyzet, hogy a félretett pénz egésze + még a fizu egy része is elment az autóra (benzin, szerviz). Egy E39 nem sokkal vészesebb fenntartásilag, mint egy E36, de azért valamivel mégis - ha rosszat fogsz ki, akkor meg tényleg határ a csillagos ég. Szóval én átgondolnám.

2022. jan. 6. 17:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!