E39 30d automataváltója mennyire problémás konstrukció?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem E46 van, 325i, 10 lityi az átlag városi használat mellett. Ha tempomattal megyek hosszabb távon, akkor 8,5.
Nettó 450ből azért simán fent lehet tartani, ha nekem 250ből sikerül. Ezek jó konstrukciók, a tömítéseket kell jól átnézni, illetve a korrózióval kell vigyázni. Amúgy megbízható, időtálló autók.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha meg probléma a fogyasztás, akkor meg nem kell prémium autót venni, hanem vegyél egy Suzukit, vagy Opelt és fillérekből megvan a fenntartása.
Valamit valamiért.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
@11: Nettó 450-et raktam össze egy hónapban kb én is, amikor az első régi BMW-t megvettem magamnak. Az egy E36 szedán 323i volt, amúgy tényleg patika, akkor a kínálat teteje volt (és annyiba se került mint ma egy lerúgott 20i :)), de azért nálam volt 2 évig, mégiscsak volt benne már majdnem 20 év meg 220 ezer km, jöttek a gondok. Kis lakatolás, kettőstömegű csere, sperrdifi megadta magát pedig nem volt keresztbe téve az előző tulajnál fixen (idősebb első tulaj), nálam is egy kezemen meg tudom számolni hányszor... és még sok-sok apróság, a hűtőrendszert teljesen fel kellett újítani majdnem mindent cserélve, futómű nagyon kényes volt, gyakorlatilag ott is mire eladtam mindent cseréltem...
Hát, 450-es fizu akkor nekem jónak tűnt erre, de azért nagyon-nagyon sokszor volt az a helyzet, hogy a félretett pénz egésze + még a fizu egy része is elment az autóra (benzin, szerviz). Egy E39 nem sokkal vészesebb fenntartásilag, mint egy E36, de azért valamivel mégis - ha rosszat fogsz ki, akkor meg tényleg határ a csillagos ég. Szóval én átgondolnám.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!