Melyik a legjobb terepjáró?
Terepjáró és terepjáró között is hatalmas különbségek vannak, ráadásul amit az ember szalon állapotban megvesz, az általában csak alapja egy valódi terepjárónak.
Ha terepjáróról van szó, először az a kérdés, milyen feladatra kell, és csak utána beszélhetünk arról, alkalmas-e egyáltalán egyik vagy másik tipus.
A teljesítmény kitételt pedig végképp nem értem, a terepjáróknál a teljesítmény az egyik legutolsó paraméter, amit számításba vesz az ember.
Így, mindenféle bővebb infó hiányában én is a Jimny-re adnék egy pontot, vagy az elődjére, a Samurai / SJ szériára.
Land Rover Defender
Mercedes-Benz G osztály
Toyota Land Cruiser
Az autó / motor teljesítménye irreleváns.
Ha átvitt értelemben érted, hogy hogyan teljesít egy autó terepen, az pedig egy elég megfoghatatlan fogalom, nem mérhető.
#7: a Defender szervizigényesebb mint egy Niva, a G-Klasse (különösen a modern darabok) árban a csillagos ég fölött vannak (ergo ár-érték arány, ami a kérdező számára fontos, felejtős) - és az LC szintén nem az olcsó autók közé tartozik.
Toyota Land Cruiser
Olcsóbb árkategóriában pedig Suzuki Jimny / Samurai
Attól függ, mennyi pénzed van: a skála az UAZ-tól indul (bár, mivel kezdenek veterán korúvá érni, megy fel az áruk rendesen), viszont egy UAZ-zal szenvedés minden országúti kilométer, meg kb. a terep is.
Aztán Niva, Jimny elég meggyőzőek.
A felső vége egy-egy régebbi G Merci (az újabbak iszonyú drágák és az ember nem vinné ki a terepre), Land Cruiser, Jeep Wrangler Rubicon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!