![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
ZF automata az elég jó, kivéve ha szétgyilkolták.
20d meg eddig volt 3 motor, szóval semmi okosságot nem tudunk erre mondani.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nekem volt és van is automata BMW-m, mivel autószerelő vagyok és ez a hobbim is így nagyon alaposan körbe jártam ezeket a témákat már évekkel ezelőtt.
A motorra nem tudok kit mondani, attól függ hogy M47,N47 vagy B47.
A váltók azok mind ZF váltók, alapból eléggé megbízhatóak, sokat kibírnak. Ezeknek a váltóknak két gyenge pontjuk van: ha nem cserélnek bennük olajat illetve ha túl sok kickdown-t nyom a tulaj. Ha tönkre is megy bennük valami az két dolog szokott lenni, szerencsére ezek nem olyan költségesek mint egy teljes váltófelújítás: egyik hiba hogy a wandler adja meg magát, ennek a tünete az hogy ha egyenletes tempóval haladsz szaggat a kocsi illetve váltásnál üthet. A wandlerfelújítás 100-150 között van, új wandler 150-200 között. Másik tipikus hiba ha a mágnesszelepek adják meg magukat. Ennek tünete lehet ha üt egyet váltásnál de mindig ugyan annál a fokozatnál. Ennek sem vészes a cseréje, pár ezer Forint darabja, váltótól függ hány kell bele. Ezekhez plusz jön még az új olaj meg szűrő ami nagyjából egy százassal dobja meg az árat. Mechanikai sérülés a váltóban nagyon ritkán van.
Olajat 60-100ezer kilóméterenként kell bennük cserélni, mágnesszelepeket a második olajcserénél vagy legkésőbb a harmadiknál javasol.
Amúgy az elhasználódott váltóolajnak is van tünete, olyannál az szokott előfordulni hogy menet közben egyenletes tempónál néha kicsit ingadozik a fordulat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!