Milyen típus az ami megbízható, 15-20 éves szívóbenzines és jó vezetni?
A japán autók nagyon megbízhatóak. Nekem volt egy Mazda 323-asom (1999. évjárat). 14 éves korától 22 éves koráig használtam, nagyon szerettem vezetni.
De nagyon jó vezetni Honda Accordot is. És természetesen az is rendkívül megbízható, hiszen japán.
Szívó benzint jó vezetni? Ez a kettő üti egymást kivétel ha V6, V8 környékén gondolkodunk, de nyilván aki ilyen kérdést feltesz, nem ebben gondolkodik.
Amúgy amit fentebb írtak Mazda MX-5-öt sokan dícsérik, én sosem vezettem, de mivel úton, útfélen szembe jön velem, elhiszem, hogy kis lóerő, és játékosság mellett is szórakoztató kocsi lehet.
Egyébként a turbó miért nem játszik? A VW csoportnak pont ebben a korszakban legendás az 1.8 turbo motorja!
Jóóóó abba ne menjünk bele, hogy abból mennyi lehet amit nem rúgtak szét azóta, de alapvetően szerintem jó alapanyag!
#5
Ezt nem is vitatom!
Nekem is "csak" egy 231 lóerős autóm van, de itt is a súly lóerő arány miatt sokkal erősebbnek érződik!
Nyilván mindig ez a kulcs!
Nekem csak a szívó benzin motor olyan hát...
Egyik barátomnak van V6-os Mustangja és attól sem ájultam el, mikor vezettem, nem azért mert nem megy, csak nincs az a toló érzés... gyorsulásnál, amit én kifejezetten imádok!
Ez már ízlés kérdése.
Én vezettem viszonylag erős szívóbenzint. Alul valóban nem erősek, lineáris az erőleadás, de valahol a középtartomány vége felé nagyon elkezdenek húzni, és azért van abban élmény, amikor 8000-ig pörgethetsz egy kocsit. A hangjuk pedig veri a turbósokét.
A turbósoknál a hátbaverés mindig mosolyt csal az arcomra, nagyon élvezetes turbós kocsit vezetni. Számomra a hangélmény az, ami kevés. De van, aki imádja a lefújószelep hangját.
És vezettem kompresszoros autót is. Egy szívóbenzin volt átépítve, és 0,8barral megfújva. Előtte vezettem már azt a kocsit szívóként is. Kompresszorosként egy vadállat lett belőle. Konkrétan remegett a kezem, amikor kiszálltam belőle. Nem volt turbólyuk, azonnal leadta az erőt, lineáris volt, emiatt könnyebb vezetni, és konkrétan bármikor odalépve kilehetett pörgetni a hátsókerekeket. Iszonyat erős és élvezetes volt. A legnagyobb hátránya a hangja volt. Annyira visított, mint valami légiriadó.
#8
A hang megint egy érdekes kérdés, pl az én 4 kipufogós autómnál üvölt amikor odalépsz és a szaksajtó azt írta anno, hogy ennél azért komolyabb hangot el tudtak volna képzelni neki.
Amire valóban írigy vagyok a pop and bang!
Hiszen ezt egy I30 N gyárilag tudja, múltkor egy ilyennel versenyeztem és hát valóban ebben a hülyegyerek kategóriában ez tényleg nagyon állat, és szomorú, hogy az Audim nem tud ilyet, bár nyilván más volt a koncepció tervezésnél!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!