Van olyan megbízható láncos szívóbenzines, mint a
qashqai/+2 1.6? Hasonló méretben?
Figyelt kérdés
2021. jan. 2. 15:16
1/7 anonim válasza:
Pár éve már minden ilyen méretű autó motorja láncos(itt Európában)..ha későn is, de rájöttek a gyártók, hogy a szervizháttér nem engedi meg a bordásszíjat.
2021. jan. 2. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Pont most jönnek rá a gyártók, hogy ne a láncot erőltessél és térnek vissza a szíjhoz. Sokkal kevesebb probléma van vele. Egyes modelleknél ha láncot kellett cserélni egy horror volt. Nem egy esetben a motort ki kellett szerelni az autóból, vagy mindent szétbombázni a motortérben. Ennek megfelelően a munkadíj sem volt két fillér. Ellenben egy szíjcsere nem egy nagy was is das, és töredékárból kijön.
2021. jan. 2. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
#2-es, igazad van..
Sajnos sok autós nem tudta, hogy a szíjcsere abból állt.." ó, ez még bírja" ..aztán csodálkoztunk, hogy a Volvónk motorja "felrobbant" pedig számla is volt a cseréről.
2021. jan. 2. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 A kérdező kommentje:
Igen, de a qashqai ezzel az 1.6 117 le motorral sose hallottam még olyat, hogy gond lett volna a lánccal. 300-350e kmig tuti nem kell hozzányúlni, ha időben van cserélve benne az olaj és nem 15w40 olajat tol bele a parasztja. Ez nem vw. Lehet szíjas is, a lényeg,hogy vagy suv vagy egyterű legyen.
2021. jan. 2. 17:52
5/7 anonim válasza:
a faros skodám láncvezérlése volt igazán elrettentő....százezernél már borzalmasan csapkodott, cserélni kellett.
Ma már élettertamos a láncos meghajtás zöme...de mint írtad, jó, gyárilag előirt olaj kell, ráadásul korrekt időben cserélve. Az én japán szaromon nem kell cserélni.
2021. jan. 2. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Az én autómon tavaly meg 28.000 km-nél kellett láncot cserélni garanciában. Ha garanciaidőn túl történik a művelet 600-700e Ft-ba került volna. És teljesen átlagautóról beszélünk, nem valami prémiumról.
Biztos azért mert a gyárban rossz olajat töltöttek bele. Utána köztes olajcserére ezek szerint 4000 km előtt kellett volna vinni. És éves szervizre ezek szerint túlhajtottam, mert 11.000 km-t futott olajjal mentem.
2021. jan. 2. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 A kérdező kommentje:
6. Nem minden láncos jó, egy szóval nem mondtam! Japánok gyártanak még ma is olyan autókat, amikbe tartósabb a lánc. Ez a konkrét Nissan motor pl ilyen tartós. Ebben pofon egyszerű a lánccsere is például, nem kell kiemelni a motort egy amatőr is simán kicseréli. De Honda, Suzuki, Renault is általában tartós lánc terén. VW csoport autói, Opel, Peugeot gyengébb lánc terén. Mondjuk ezekbe se atomfizika a lánccsere, max ha dízel, mert akkor lehet szűk a hely.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!