A6 C5-ben lévő szívóbenzin motorok mennyire voltak megbízhatók, illetve a kéziváltóik mennyire voltak élhetőek?
C5 régi nagy kedvencem.
Van belőle az allroad, emelt hasm. "fél SUV"
A C5-öt én is nagyon szeretem mai napig, egyik legidőtállóbb forma szerintem.
A benzinmotorok mindegyik jók voltak. Majdnem.
Volt ugye 1.8 turbó, ez legendásan jó motor, sokak szerint kicsi az A6-ba, valójában már bőven elég.
2.0 szívó benzin, ez a korábbi verziókban volt, szögegyszerű, agyonüthetetlen motor, de nagyon gyenge. Nem ajánlom.
2.4 szívó már erősebb, de ehhez képest rengeteget eszik, viszonylag elavult technika. V6 meg minden, de nem az igazi.
2.8 szívó benzin, ezt érdemesebb venni, mint a 2.4-et. Igazi nagy V6 benzinmotor, kellő nyomatékkal, és erővel. Faceliftben már 3.0 lett, 220 lóval, és eszméletlen szép hanggal. Nagyon ritka a 3.0, de érdemes ilyet keresni.
2.7 biturbó, na ez az igazi fenevad. A legtutibb vétel lenne, de nem a legstrapásabb motor. Ha valamigubanc van, az hatalmas szívás.
És ebben még 4.2 V8 is volt, egyszerűen tökéletes. De ha már V8 benzin, akkor inkább A8.
Fúú, de sokféle motort gyártottak régen :D
A kéziváltók nem sportosak, de nagyon megbízható és pontosan, 2 újjal kapcsolható szerkezetek, mint minden Audiban.
Allroadban csak az erős benzinesek voltak elérhetők, 2.7 turbó a leggyakoribb, a 2.5 TDI után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!