Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Uzemanyag szint mutato ingadoz...

Uzemanyag szint mutato ingadozik, baj lehet?

Figyelt kérdés
Csao Golf 3 uzemanyag dzint mutatoja inditasnal felmegy valameddig, elindulasnal fentebb megy, kanyarodasnal lentebb/fentebb… Nehez megtippelni igy mennyi lehet benne kb. Normalis ez?

#golf #Golf III #Uzemanyagszint
2021. dec. 12. 12:15
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Nem, régi autóknál ez normális, az F Astra is ilyen például. Igen, emiatt nehéz PONTOSAN megtippelni, hogy mennyi van még benne, de ugye tegyük hozzá, hogy normális esetben nem is kéne, hogy fontos legyen a pontos mennyiség. Egyrészt azért, mert elég gáz, ha centized a benzint, másrészt meg mert ha folyton üres tankkal jársz, akkor előbb vagy utóbb le fog égni az üzemanyagszivattyúd, mivel a benzin hűti. Nincs benzin, nincs hűtés. Szóval tankold meg normálisan azt az autót, mielőtt pirosba érne és akkor nem lesz szükséges ismerni a pontos mennyiséget.
2021. dec. 12. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Koszi szepen, ment a pipa.
2021. dec. 12. 14:50
 3/9 anonim ***** válasza:
Nem is írta a kérdező, hogy benzines-e egyáltalán vagy dízel :D
2021. dec. 12. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
#3 És ez számít szerinted valamit, vagy csak unatkozol és felesleges hülyeségeket köpködsz?
2021. dec. 12. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

"Egyrészt azért, mert elég gáz, ha centized a benzint, másrészt meg mert ha folyton üres tankkal jársz, akkor előbb vagy utóbb le fog égni az üzemanyagszivattyúd, mivel a benzin hűti. Nincs benzin, nincs hűtés"


Mondjuk annyit, hogy a dízelben nincsen AC pumpa ami leégne :D

2021. dec. 12. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
#5 Szerintem ne akarj nagyon okoskodni, mert ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor EGYETLEN autóban sincsen AC pumpa, ugyanis az AC pumpa a mechanikus membrános pumpát jelenti. Az igen régóta használt elektromos szivattyúk technikailag nem AC pumpák, mégis annak hívjuk őket. Egyszerűen a köznyelvben így ragadt meg, hogy az üzemanyagszivattyút AC pumpának hívjuk, benzines és dízel motor esetében egyaránt.
2021. dec. 12. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Látom a lényeg lejött xDDD


de csak hogy nyugodt legyen a lelki világod:

Mondjuk annyit, hogy a dízelben nincsen üzemanyagszivattyú ami leégne :D

2021. dec. 12. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
#7 És ebben te egészen biztos vagy? Mármint, hajlandó vagy fogadni is rá? :) Szerintem jól gondold meg a választ, mert már megint egyszerűen a fogalmakon vagy fennakadva, miközben mindketten jól tudjuk, hogy nekem van igazam.
2021. dec. 12. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Biztos.


Motortérben van a tápszivattyú.

Tankban semmi sincs egy szűrőn kívül.

2021. dec. 13. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!