Régi de keveset futott, vagy fiatalabb de sokat futott?
17-18 éves japán szívó benzin, láncos vagy pedig újabb szintén benzin (vagy egyszerű dízel) de olcsóbb fajta fiatalabb 10-12 éves ugyanannyiért körülbelül?
Feltételezve a keveset futás alatt a jobb állapotot is.
SZERINTEM, nincs jó döntés.
Vegyünk mondjuk egy VW csoport dizelt. A régi TDI-PD-knek az alkatrészei sokkal olcsóbbak, mint a CR-eknek, viszont ha szart veszel belőle, akkor te költenél több százezreket egy 18 éves autóra? A legegyszerűbb, ha úgy választasz, hogy olyat vegyél ami tetszik és, ha kell akkor "szivesebben" költesz rá.
A dízel rossz befektetés.
Egyébként aki kifizeti a dízel felárat újonnan, az nem azért tette, hogy évente 20 ezernél kevesebbet rakjon bele.
A 18 éves benzines autó, pedig egy benzintemető a modernebb autókhoz képest.
A köztes megoldás lehet a fiatal dízel, de nem feltétlenül gond a km. Főleg ha autópályán volt menve.
376e km van a nissan féle 2.0dcimben. És milyen az autó? Köszöni szépen semmi gondja nincs
A CR dízel, mint az időzített bomba.
És rendszerint akkor térdel le, amikor csak "elugranál" a gyerekért a sarki oviba.
Vagy nyári szünet kellős közepén.
Először elkezd hullámozni az alapjárat, majd mozogni a motor erőteljesen alapjáraton, majd kihagy egy-egy henger. Végül vészüzem, majd 2-3 hengerezve kinyírod az önindítód.
cr porlasztó cserék, meg a nagynyomású.
Nem beszélve a kurgaborg kínai túróról, ami hányja az olajat a dci-ken.
Vegyél valami kis köbcentis benzinest, láncost ne, főleg nem németet láncosban.
Lehet japán, francia, ezek megbízhatóak.
Állapotot veszünk nem futást. Le lehet lakni 60000km alatt is egy autót ha nincs meg a rendes szervíz. De akár 500km alatt is ha egy hülye vezeti. Hidegen pörgeted, szarul váltasz, patkázod etc és vége. Meg lehet jó állapotban tartani egy autót 500.000 km el is ha mindent megkapott. Igen arra is kell költeni, csak mondjuk nem mind1 hogy 1 évben hányszor kell leparkolni, és mennyibe kerül egy szervíz.
Két pontos típust lehet hasonlítani, típushibákkal mindennel, amit te most itt leírtál azt nem. Nagyon fontos még hogy megnézd az alkatrészárakat az adott típushoz. Van benne kettőstömegű? Turbó? Soklengőkaros futómű? Porlasztók? Esetleg problémásabb automata váltó? Ezeknek mennyi az ára? Mennyi egy vezérlés szett, és mennyi idő cserélni? Ezeken a nagyobb sokszor félmilliós, milliós tételeken lehet bebukni az "olcsó" autókkal.
Viszont arra érdemes figyelni hogy a piac árazza be az autókat, olcsó húsnak pedig híg a leve. Kivétel pár model ami azért nem kell senkinek mert berögződések vannak egy típus felé, vagy mert nagyon csúnya maga az adott model, és ma már majdnem mindenki villogni vesz autót, nem használni.
"Régi de keveset futott, vagy fiatalabb de sokat futott?"
Ha csak annyit tudunk az autókról, de más szempontból egyformák, akkor fordított taktikát kell követni.
Aki kevés kilométert megy évente, vegyen újabb de sokat futott példányt. Aki sokat megy, vegyen régebbit, kevés kilométerrel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!