Hova tűnhet a hűtővizem? Hengerfejezés után 2 évvel megint hengerfejes a kocsim?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Attól hogy az olaj nem folyik a hűtővízbe még lehet hengerfejes, a henger csak a vízkörbe dolgozik bele, az olajjárat és a vízjárat között nincs repedés így olaj nem szivárog, viszont ennyi elég ahhoz hogy felfújja a hűtőrendszert.
Amúgy ilyen hidegben normál hogy látod a vízgőzt a kipufogónál, vagy annál is jobban látszik?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Lehet attól is hogy valahol valamelyik csőben vagy radiátorban van egy hajszál repedés vagy egy apró lyuk vagy laza bilincs vagy tömítés ahol kiengedi a vizet de rögtön elpárolog és ezért nem látod, illetve ez csak nyomás alatt következhet be.
Mivel írtad hogy üzemi hőfokot sem éri el lehet a termosztát is oda van vagy körülötte engedi a vizet. Haveromnak van egy ilyen autója neki például a vízpumpa kezdett meghibásodni és ott engedte a vizet de annak volt nyoma és a fogyás is látványosabb volt jóval.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az 1.4-es az alublokkos, hüvelyes motor. Nagyon kell figyelni összerakásnál.
Viszont extrajó a hűtése emiatt, nem véletlenül alublokk.
Melegítsd üzemmelegre a motort, majd a kiegyenlítő száját fogd be valamivel légmentesen, ha idővel lenyomja, akkor beledolgozik a víztérbe.
Ennek vannak fokozatai, később még durvább lehet, amikor csak kis hajszálluk van a tömítésen, nehezen vehető észre.
Idővel ez is felfújja a vízteret, és kinyomja, ahol tudja.
IGencsak próbára teszi a hűtőrendszert, ilyenkor szokott megdögleni a fűtőradiátor, hűtő, fagydugók, na meg a kedvencem, a hengerfal, dugattyúk. :(
Kiveszed mind a 4 gyertyát, látni fogod, melyik kapja a vizet, ha víztér problémás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!