Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lerobbanások redukálása...

Lerobbanások redukálása kapcsán 60-as, 70-es évekbeli veterán autókat fel lehet újíttatni szerelőkkel úgy, hogy azok (lehetőleg) minél kevesebbszer hagyják az utasokat az utazások alatt az út szélén megállva? Azaz most a külső és a beltér állapota...

Figyelt kérdés

Folyt.: most a külső és a beltér állapota lényegtelen, egyedül a motorikusan, futóművileg történő felújítást vizsgáljuk.


<>


Részben azért íródott ki ez a kérdés, hogy ha már nagy (persze valójában azért nem túl nagy - kinek mi a felső határ) összeget költ valaki rögtön a vásárlás után egy élményautóra, akkor szeretné élvezni azt, nem kíván vele folyvást lerobbanni.


Másrészt azért íródott ki, hogy ha brit, vagy olasz típusokat szeretne valaki, azokkal (így írják sokan) elég gyakoriak lesznek a bajok, sokszor lesznek szervizlátogatók (illetve német autókhoz, például Mercedes-ekhez meg minden drága [sokszor az alap autó is] és nehezebb az alkatrészeket is felkutatni, míg "tucat" amerikai autókhoz meg több minden [és hamarabb meg is] van).


<>


Tehát a kulcsszavak között említett 60-as évekbeli amerikai típusokkal (persze továbbra sem én állítom ezt) kevesebb a gond a motorikus, vezetékes, fűtóművi felújítások után - talán még a 70-es évekbeli típusokkal sem lesz majdan sok probléma.



2021. dec. 4. 19:25
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Tök jó a monológ! De mi is a kérdésed egyébként?


Mindent fellehet újítani.

2021. dec. 4. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
100%

Mi a célod?

Egy emléket a korból ami jól ábrázolja annak műszaki színvonalát vagy egy közlekedő edényt régi kasztnival?

Előbbi esetben teljes felújítás és akkor nem lesz vele gond pár tízezer km keresztül.

Második esetben tegyél a váltó nyelestengelyére egy Honda stabilmotort kuplunggal.

2021. dec. 4. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

Most ezt úgy írod, mintha nem lenne egyértelmű. :) De rajtam és ezen ne múljon, szívesen megismétlem:


"Lerobbanások redukálása kapcsán 60-as, 70-es évekbeli veterán autókat fel lehet újíttatni szerelőkkel úgy, hogy azok (lehetőleg) minél kevesebbszer hagyják az utasokat az utazások alatt az út szélén megállva?"


Azaz most a külső és a beltér állapota lényegtelen, egyedül a motorikusan, futóművileg történő felújítást vizsgáljuk.


Tehát a kulcsszavak között említett 60-as évekbeli amerikai típusokkal (persze továbbra sem én állítom ezt) kevesebb a gond a motorikus, vezetékes, fűtóművi felújítások után - talán még a 70-es évekbeli típusokkal sem lesz majdan sok probléma. (Legalábbis ezt írják a hozzáértők és a hobbysták, hogy ha ezeket felújítják, nem lesznek gyakoriak a lerobbanások, hűtővíz-elfolyások, és a többi megállást, illetve el nem indulást okozó problémák. Mert hogy mások szerint túl régiek ezek az autók, és sok lesz velük így is a baj, felújítás ide, vagy oda.)

2021. dec. 4. 20:06
 4/10 A kérdező kommentje:
Ez elsőnek ment. :)
2021. dec. 4. 20:06
 5/10 anonim ***** válasza:
0%
Lefutott technika , fapad nulla biztonság extra fogyasztás , el vannak korhadva . Az mas téma hogy erre van piac mert retroláz megy . Aki maga nekilát ezermester legyárt dolgokat vagy megfizeti az működhet . De csak ritkaságok limitált példányok amik menők keresettek .
2021. dec. 4. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

Fiatal koromban Ladám volt, és odafigyeltem rá, karban volt tartva.

Ez nem azt jelenti, hogy minden vasárnap délután a panel előtt bűvölgettem, hanem csupán annyit, hogy időszakosan minden átvizsgálás, olajcsere stb. megtörtént.

Soha nem is hagyott ott.

2021. dec. 4. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Igen utolsó, de...


"A kulcsszavak között említett 60-as évekbeli amerikai típusokkal..


Talán még a 70-es évekbeli típusokkal..."


:)

2021. dec. 4. 21:05
 8/10 A kérdező kommentje:

Azért köszönöm! Nyilván ezzel arra céloztál, hogy ha az ember odafigyel rá(juk), akkori hiába régi(ek), kevesebbszer kell azokat is javíttatni.

Remélem (ezen odafigyelés miatt) kevesebbszer is fognak lerobbanni.

2021. dec. 4. 21:07
 9/10 anonim ***** válasza:

Kérdező, inkább vélemény kifejtés, amit csinálsz. És szerintem teljesen jogosan mondtam, hogy mi a kérdésed. Mert kb a fenti rövid valami az egyetlenegy kérdés.


"Lerobbanások redukálása kapcsán 60-as, 70-es évekbeli veterán autókat fel lehet újíttatni szerelőkkel úgy, hogy azok (lehetőleg) minél kevesebbszer hagyják az utasokat az utazások alatt az út szélén megállva?"


Ezen kívül több kérdés nincs. Csak felesleges blablamara.

És igen, fel lehet újítani.

A többi nem releváns hogy miért írod ki.😄

2021. dec. 4. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

#8:

Így van, a régebbi autók jobban kívánták a törődést. Ezeknek a használati utasításában jellemzően le volt írva, hogyan kell gyújtást, szelepet állítani, hogy és miként kell kitisztítani a levegő -és benzinszűrőt (mert nem eldobható patronos volt egyik se), és hol van a mellső futóművön az a 21-22 hely, amit adott időnként zsírozni kell, plusz még a futómű többi része, és még millió más apróság. :)

Ha ezeket betartotta a felhasználó, akkor szinte nem is volt probléma sosem.


Az is igaz, hogy "hibaelhárítás" címen ebből a témakörből még vizsgázni is kellett a jogosítvány vagy további kategória megszerzéséhez -ma ezt BÜ címen oktatják, igen erőteljesen leredukált tartalommal és követelményekkel...

#6 voltam.

2021. dec. 4. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!