Kétütemű motor esetében legyen az bármilyen 2T motor miért nem szabad polírozni a szívócsatornát?
Egyszer azt mesélte valaki.. hogy a jobb porlasztás miatt nem szabad. Mert a falnak ütköző benzin/levegő keverék így jobban porlasztódik.
Ha ki van polírozva, akkor ellenállás nélkül "nagyobb szemcsékkel" kerül a hengertérbe.
Ez megint egy galaktikus téma... Ha egyenetlen a felülete, akkor turbulensen áramlik a közeg, amitől jobban keveredik és párolog az üzemanyag, ez persze növeli a szívótorok veszteséget, de optimális, és minden karburátoros motorra elmondható, nem csak a 2T-re. Nem egy sima és egy polírozott felületre kell gondolni, hanem egy sima és egy ilyen kalapácslakk jellegű felület közti különbségre.
Most az hogy nem szabad, az egy kicsit túlzás, inkább csak nem érdemes vele foglalkozni.
A teljesítmény szempontjából a szívótorok íve, hossza, a kipufogócsonk görbülete, a szerelvények ív átmenete ezerszer többet számít, mint az hogy a szívócsonk fala sima vagy érdes.
#1 #3 vagyok
Mi a célod, mit szeretnél elérni?
Hallottam olyanról hogy régen az MZ gépek henger ének az A tömlő illetve a kiömlő csatornát fel polírozták ezzel le gyertek némi lóerőt.
Viszont én Simson gépen kísérleteznék
Jó klór leírom újra ha már a telefon mást akar.
Felömlőt akartam írni és, hogy ezzel az eljárással nyertek némi lóerőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!