Ki hogyan kíméli az autóját vezetés alatt és azon kívül?
Volt ismerősöm, aki így vezetett:
3km-es lejtőn gurult le 3.-ban, olyankor benyomta inkább a kuplungot..szerintem felizzott az egész szerkezet 1000 fokra.
Sosem csúsztatott kuplungot, hanem leugrott róla, kb majd kiszakadt a motor mindig.
Minden esetben kihúzatta vagy 6000-ig. (főleg a dízeljeit)
Olajat sosem cserélt, csak utántöltött.
Szűrőket pláne.
Vezérműszíjra amikor ránéztem, kb szívinfarktust kaptam.
Ismerős: jó az, bírja még.
A szíj szanaszét volt már repedezve, néhol kis darabok is hiányoztak belőle.
Futóműre, fékre sosem költött semmit, mindig feketén ment át a műszakikon.
A másik véglet, amikor meg mindig rohan a szervizbe a másik ismerős, kb az éves fizetését otthagyta már a 300 ezret érő autójára.
Továbbra sem világos a kérdés, mert ha valamit ma "normális" üzemmódnak gondolok, akkor holnap is aszerint használom az autót.
Szóval ha eddig nem tapostam szét hidegen, vagy odafigyeltem a 10ezres olajcserére, akkor ezeket a jövőben is be fogom tartani.
Tehát nincs rapszódikusan változó kímélő, vagy terhelt időszak, megpróbálom egy állandó szinten kezelni/gondozni az autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!