Vw passat 99-es 1.6 benzin. Mennyibe kerül egy teljes, korrekt, részletes motorfelujítás?
Figyelt kérdés
2021. nov. 15. 08:19
2/10 A kérdező kommentje:
Az mennyi?
2021. nov. 15. 09:07
3/10 anonim válasza:
Dehogy több mint az autó értéke! Főleg VW nél. 200 ból simán megúszod és egy 1,6 os 22 éves Passat sokkal, de sokkal többet ér, mint bármilyen újabb VW !!! 30-40 éves Passatok szaladoznak és mint az igásló! Nem is beszélve a korabeli Golfokról meg Audikról! Persze hogy megéri felújítani, csak nem márkaszervízben. Normális hétköznapi autószerelő megcsinálja 200 ból, teljes generál, a motor olyan lesz mint az új. Tapasztalatból mondom. Csak nekem nem VW van és nem 1,6. FŐLEG meg a régi VW - ek, olyan jól szerelhetőek, hogy örömmel nyúlnak bele a szakemberek, főleg a 2-es Golfokba.
4/10 anonim válasza:
A teljes motor felujitás az akkor csak a blokk marad meg és a többi mindent kikell cserélni .
Nézz utána mennyi egy főtengely, dugók , hajtókarral kompletten.
Blokk, hengerfej síkköszörülés, szelepeket újat bele szerkeszteni.
Szóval közel lenóne a munkadíjjal az 1 millához.
A teljes felujitás!!
5/10 anonim válasza:
1999-ben még anyagból volt az autó, nem tervezetten rohadó és foszló dolgokból. Volt még stílusa, nem jellegtelen ömledék volt. Belül guszta volt és otthonos, igazi szövetkárpittal, mint az otthoni fotelod, nem náci iroda-hangulatú fekete förmedvények. És az az 1,6-os még így is kimegy neked a világból, mire az új VW – k a tervezett avulás áldozataiként kifinganak.
6/10 anonim válasza:
4-es, ne írj ekkora valótlanságot, légy szíves! Előtted szóló vagyok. Régi benzinmotorról van szó! Ki a lótetű mondott neked 1 milliót??? Írtam, hogy tapasztalatból mondom!!! 170 ezer körül megállt a teljes generál nekem 1,2 16V, ami még bonyolultabb is mint a sima 8 szelepes 1,6 os. Ne vezesd már félre a kérdezőt! Amikor pár éve szó volt vadiúj VW ről, hogy hopp gyári hibás a motor, abba is 500 ezerért raktak új motort a márkaszervízben. Akkor ne etess már azzal hogy 1 millió egy 20 éves motor felújítása… A legjobb bontott motort is megkapod 1-2 százezerből, csak az nem lesz új. Egy rendes motorgenerál, csapágycserékkel, gyűrűzéssel, hengerfej-síkolással, szelepcsiszolással legyen jó max 300 ezer de megéri!!! Nekem a motor 300 ezer km nél lett generálozva, akkor se volt baja, csak már sok volt a kartergáz és olajos volt. De bikaerős lett, erősebb, simább, csendesebb, tiszta benne az olaj, ilyen jó ez a motor 106 ezer km – rel se volt, amennyivel vettük a kocsit. Akkor nincs miről beszélni. Márkaszervízbe meg nem kell semmi 20 éves motor felújítani, márkaszervízt el kell felejteni, onnantól kezdve hogy Land Roverbe elfelejtik visszatölteni a váltóolajat és 700 ezer Ft os kárt csinál a dolog. Meg Octaviában a vízpumpára fogják azt hogy forr a víz az octaviában – amikor a termosztát okozza, kicserélik a fél kocsit csak azért hogy teljen a zsebük és hülyének nézik a vevőt. Bármelyik normál lelkiismeretes autószervíz felújítja neked a VW 1,6 ost, messze-messze 500 alatt leszel, az a motor amúgy is bőven túlfutja majd neked a félmilliót is.
7/10 anonim válasza:
Még annyi, hogy nem olyan motorról beszélt a kérdező, hogy blokkrepedés, összetört szelepek, átégett dugattyúk. Hanem hibátlan, csak kopott motorról van szó. Nyilván ha komoly baja van akkor több, de akkor is megvan 500 ból ha az összes dugattyú, szelep, szimmering, himba cserés és fúrni kell a hengereket. Lényegileg ez az 1,6 – os motor működött már a 80-as évek végi Audi 80-asokban is, az a kocsi meg a kor egyik tartóssági rekordere és Passat-rokon.
8/10 anonim válasza:
Nyilván márkaszervíz drágábban dolgozik, de a kérdés nem az volt, hogy a legelitebb helyeken mennyi ez a művelet, ott nyilván lehet 1 millió. Ahol 5 ezerért ránéznek, 10 ezerért felnyitják a motorteret és az ablaktörlőlapát cseréje is 15 ezer, ha nem cserélik ki a teljes szerkezetet, csak mert a pár szát Ft os törlőgumi elkopott… A kérdés az volt, mennyi a generál – azt pedig egy normális szerező bőven 500 alatt megcsinálja, ha baja van a motornak, a mienknek nem volt baja, azért jött ki 170 körül és korrekt szerelő volt, pedig síkolni kellett a hengerfejet is és spéci szerszámmal tudták kiszedni az egyik hengerfejcsavart, kipufogó-leömlőt is cserélt és vezérműszíjat (azt meg kellett venni még).
9/10 anonim válasza:
Nekünk a cégnél van egy tizenéves octavia 1,6 os, kb. ugyanaz a motor, ez is meg lett generálozva és pár százezer volt, PEDIG akkor még pár éves volt a kocsi, pedig a cég komoly szervízben csináltatja és mivel állami pénz, nem cél a spórolás. És a mászakin most is nagyon elégedettek voltak a kocsival, közel a 300 ezerhez, a felkészítő szervíz nem is nyúlt a motorhoz. Sőt azt mondták a kocsira, a cégtől ahány kocsi ott járt, ez volt a legjobb. És ez az Octavia pont a 99 es Passat átplasztikázott változata.
10/10 anonim válasza:
Ahha, csak éppen nem csak motorból van az autó. Van alatta futómű, váltószerkezet, ja, és egy karosszéria is, akármilyen galvanizált meg egyebek, akkor is szépségesen szétrohad. 22 éves kocsiról van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!