Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha teljesen vízszintes felület...

Ha teljesen vízszintes felületen parkoltok, behúzzátok a kéziféket, ill. sebességbe teszitek az autót?

Figyelt kérdés

2021. nov. 9. 01:42
A kérdező szavazást indított:
Igen, mindkettőt.
Csak sebességbe rakom.
Csak a kéziféket húzom be.
Nem, egyiket sem.
40 szavazat
 1/10 anonim ***** válasza:
91%
A kézifék azért van hogy rögzítsd az autót, de ha még pluszba sebességbe hagyod az nem árt neki.
2021. nov. 9. 06:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
41%

A kéziféket magától behúzza az autó a motor leállításakor.

A kézváltós autót üresben hagyom. Az automata váltóst parkoló állásban.

2021. nov. 9. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
94%

SOHASEM tudod, hogy teljesen vízszintes-e a terület.


Ezért MINDÍG rögzíteni kell valahogy a parkoló autót.


A legbiztosabb megoldás ha kézifékkel is, és sebességbe hagyással is rögzítve van.


Ha valami nagyobb lejtőn-emelkedőn kell parkolni, akkor érdemes még ezeken felül is kitalálni valamit.

Kiékelni a kerekeket, a járdaszegély felé korrmányozni az első kerekeket, stb.


Ha minden elguruló autó után kapnék egy ezrest, már milliomos lennék... :)

2021. nov. 9. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
94%
Váltó üresben, kézifék (rögzítőfék, nem véletlenül ez a neve) be. Nekem még így tanították. 21 éve így csinálom. Semmi hátrányom nem származott még ebből. Soha nem fagyott be, soha nem rohadt be.
2021. nov. 9. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
85%
Ugyanúgy csinálom, ahogy a #4.
2021. nov. 9. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
80%
Én mindig sebességben hagyom és kéziféket is behúzom. Arra kell nagyon odafigyelni, hogy, ha többen használják az autót, mindenki hagyja sebességben, vagy senki se, mert különben komoly balesetekhez vezethet.
2021. nov. 9. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
92%

Kézifék, mert az a feladata, de a váltót mindig üresbe hagyom.

Rendszeres használat, és odafigyelés mellett, fölösleges bowden befagyással, szakadással és hasonló rémekkel álmodni.

Volt már használt autóm, sőt nagyon öreg is, de megfelelő karbantartással, a kézifékkel sosem volt probléma.

2021. nov. 9. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

#6nak


Ezért indítunk mindig "kuplung pedál benyom" állapotban.

2021. dec. 9. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Illetve a karbantartott kézifékkötél jobb esetben nem fagy be. Ha mégis, az szívás és jön a hőlégfúvó vagy az egyéb ötletek.
2021. dec. 9. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Míg 1x el nem szakadt a kézifékkötél addig én is üresbe hagytam, mellesleg zsír új 1 hete beszerelt kézifékkötél szakadt el, illetve ezen felül még 1x szakadt kézifékkötél valószínűleg a hőtágulás vert neki oda, akkor sebességben volt és csak fél centit mozoghatott, ha egyáltalán mozgott valamennyit az autó.

Befagyott kézifékkötél meg még féléves autónál is fordult elő, a cégnél, meg egyszer sajátnál.

2022. febr. 24. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!