Ha teljesen vízszintes felületen parkoltok, behúzzátok a kéziféket, ill. sebességbe teszitek az autót?
A kéziféket magától behúzza az autó a motor leállításakor.
A kézváltós autót üresben hagyom. Az automata váltóst parkoló állásban.
SOHASEM tudod, hogy teljesen vízszintes-e a terület.
Ezért MINDÍG rögzíteni kell valahogy a parkoló autót.
A legbiztosabb megoldás ha kézifékkel is, és sebességbe hagyással is rögzítve van.
Ha valami nagyobb lejtőn-emelkedőn kell parkolni, akkor érdemes még ezeken felül is kitalálni valamit.
Kiékelni a kerekeket, a járdaszegély felé korrmányozni az első kerekeket, stb.
Ha minden elguruló autó után kapnék egy ezrest, már milliomos lennék... :)
Kézifék, mert az a feladata, de a váltót mindig üresbe hagyom.
Rendszeres használat, és odafigyelés mellett, fölösleges bowden befagyással, szakadással és hasonló rémekkel álmodni.
Volt már használt autóm, sőt nagyon öreg is, de megfelelő karbantartással, a kézifékkel sosem volt probléma.
#6nak
Ezért indítunk mindig "kuplung pedál benyom" állapotban.
Míg 1x el nem szakadt a kézifékkötél addig én is üresbe hagytam, mellesleg zsír új 1 hete beszerelt kézifékkötél szakadt el, illetve ezen felül még 1x szakadt kézifékkötél valószínűleg a hőtágulás vert neki oda, akkor sebességben volt és csak fél centit mozoghatott, ha egyáltalán mozgott valamennyit az autó.
Befagyott kézifékkötél meg még féléves autónál is fordult elő, a cégnél, meg egyszer sajátnál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!