Az alábbi élményautók közül melyik a legmegbízhatóbb? Melyiket lenne érdemes megvennem?
Szeretnék venni egy élményautót (pontosabban egy egyedi kocsit), amit hétvégente használnék max időnként munkába járni vele, ha a másik (Skoda Fabia 1.2) valami okból kiesne.
Azért fontos lenne, hogy viszonylag megbízható legyen, de legalábbis ne kelljen mindig az autószerelőt járni. Nyilván későbbiekben költenék rá, de olyat akarok választani ami a legkevésbé idegőrlő szervíz/fenntartás szempontjából. Ezeket néztem ki most:
Illetve az Alfa GTV-nek van V6-os változata is, akár ez is opció lehet, de szerintem ez már eléggé zsákbamacsk, jól gondolom:
Szóval ha sorrendbe kellene állítani melyikkel járnék a legjobban szervíz/fenntartási költség szempontjából és melyikket kerüljem nagy ívben? Légyszi ne gyertek azzal, hogy "ezek nem élményautók" meg "ennyiért tudsz rozsdás MX-5-öst venni" és hasonló kommentek. Nekem ikonautó kell megfizethető áron, amit kis túlzással csak a garázsból vinném ki "sétáltatni", egyfajta házikedvenc.
Itt mindig a kerdes ki hasznalta elötte, mennyit költött ra, mi jo es nem jo az auton, mennyit akarsz vele menni. Vater vett egy cabrio bmwt es evente 5x megy vele. Lehet ezzel az evi 500km futassal meg sokaig jo lesz es nem kell szerelöhöz vinni. itt mindegyik külföldröl behozott auto es min 500e ftal olcsobban vett külföldön. Probald öket es ami neked tetszik azt vedd meg. a 95s alfa a vegen 1,5m rohadt sok szerintem, az kb 350 lenne realis. de az összes 2004(azaz 18eves) uh alapos atvizsgalas esetleg szerviz elott alnak.
nezd meg a gumikat teli/nyari(ebben az arban min benne van a 2szett) fekek, vezerles, rozsda, klima, volt-e törve.
Ezek mitől élményautók?
Ezek mind-mind napi járós autók.
Az élményautó szerintem egy Volga M21 vagy 24, egy GAZ 69, egy korai kiadású Mustang Shelby, esetleg egy Camaro... Satöbbi.
" melyikket kerüljem nagy ívben? "
Mindet kerüld el .
Jól irják aza az élmény ha már haza érsz vele egyáltalán .
És tényleg miért élmény autók lennének ezek?
Gondolom a családnak van egy 20 éves Daciája, vagy egy lépcsőshátú swiftje.
Ez nem baj, de aki ilyen járműveken szocializálódott, annak a 1,5-2 millió közötti BMW, Mini, és Alfa, már valóban az "élményautó"-nak számít.
Ha pedig van rajta egy spoiler, vagy egy feltűnő matrica, akkor azt már egyenesen a "projektautó" kategóriába sorolod.
Ki kell, hogy ábrándítsalak, ezek tök közönséges utcai autók.
Jól írja #3, az élményautó nem itt kezdődik.
Tök mindegy, nekem mindegyik nagyon tetszik. A MINI azért mert egy gyors is gokart, a E46-os/Alfa GT mert egy baromi jól kinéző kupé, az Alfa GTV pedig mert egy nagyon egyedi és szép színű sportos autó. Celica-t is nézegettem, de az már nagyon tuninghülyegyerek a kinézet/teljesítmény aránya miatt.
Igazából arra lettem volna kíváncsi, hogy melyik a legmegbízhatóbb konstrukció a tapasztalatok alapján.
Akkor vedd meg valamelyiket.
a húszíben az az élmény hogy nézegeted a parkolóban ahogy rohad az alja? :D :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!