Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Másfélmillióért Audi?

Másfélmillióért Audi?

Figyelt kérdés

2005 V6 TDI S-line. 200.000 km. 1.250.000 Ft. Rendszám levéve, gondolom van benne valójában 400 ezer km, de ülések nincsenek kiülve, szép kívül-belül. Tudom, lehet hogy valaha volt totálkáros is, csak meg lett szépen csinálva. Természetesen minden ilyen német "prémium" zsákbamacska, de szerintetek mennyire valós ez az ár egy ilyen autóért? Itt a link:


[link]



2021. nov. 1. 20:05
 1/5 anonim ***** válasza:

Az ár akár reális is lehet, valószinüleg olyan rejtett hibái vannak, ami miatt többért nem nagyon kelne el. Én azért nem venném meg, mert bonyolult konstrukció, és sok a tipushibája, mint pl. futómű problémák, turbóhiba, duplakuplung, részecskeszűrő, stb. Vezetett szervízkönyv hiányában még készülni sem nagyon lehet, hogy mikor várható egy szervizigényesebb munka.

Ugye a másik meg, hogy ilyen és hasonló volumenű használtautóból dunát lehet rekeszteni, egyre többen próbálnak megszabadulni tőlük, biztosan okkal.

Persze ez csak az én véleményem, valószínüleg eltérő szempontok alapján is választunk kocsit, azt neked kell látnod, hogy mire szeretnéd használni.

2021. nov. 1. 21:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
16 éves, éves 20-30 ezres minimum futással, és "prémium", "tuningolt". A fotózási mód is sokat elmond, kinevetem az ilyet.
2021. nov. 2. 06:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Nincs levéve a rendszám, mert még honosítva sincs. élből gyanús, hogy 200k futás után magasnyomásút kell újítani, lehet abban 600k is. Én inkább gondolkoznék egy leinformálható 1.9 PDTDI vagy 2.0 CRTDI példányban ehelyett.
2021. nov. 2. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Ne akarj 2.5 V6-ot a VW dieselmotorjainak egyik legrosszabbja.

2.0 Pd: olajpumpa 6 lap tengelyt gyakran kell cserélgetni és nincs gond, de vajon mennyit ment a motor kenés nélkül mikor elkopott?? Mert ez a típushiba mindig jelentkezik. Ha szerencséd van akkor cserélgették gyakran a tengelyt, de nem jellemző. Siemens elemekre figyelni kell, hogy cserélték-e. A hengerfej szeret elrepedni, ez is típushiba. BKD motorkódost érdemesebb venni mert abban nincs DPF! A PD motor nem szereti a dpf-et, kb úgy kell cserélgetni bennük mint a vezérlést csak ez +250000, emiatt ki vannak herélve. Viszont, ha minden igaz 2023-tól csak diagnosztikával vizsgáznak az autók, ahol nézik a dpf működését...

1.9 PD: jó de csak a BKC-t kell keresni, mert nincs rajta DPF, de extraként rendelhető volt! BLS nagy részben DPF szűrős, de előfurdul csak előkészítéssel. BXE-t nem szabad venni ennek típushibája a hajtókar csapágy.


Egyéb: 1.9 BKC motorral 2 millió alatt meg se nézd a kocsikat, tapasztalat mert ilyent kerestem 1-2 hónapja. 2005-2007-es kocsikról van szó. Ezek ára könnyen 1,5x-e a 2.0 PD-nek és nem ok nélkül.

2021. nov. 2. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Levették már, de a 2.5 TDI-vel ez nem is olyan kicsi ár. Amúgy egyáltalán nem olyan rossz az a motor, sőt.
2021. nov. 2. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!