Mitől lehet ez a probléma, és hogy lehetne megoldani?
Üdv!
Van egy 125 ccm 4 ütemű berúgós terepmotorom. A motort kicsit megszívatom (2-3 lenyomás), majd következőnek lerúgom és indítom a motort, folyamatosan húznom kell a gázkart, különben a motor rögtön leáll, 2 perc gázkar húzás után már elég meleg a motor azonban még így is leáll. Majd ezután elindulok vele kb. 3 perc motorozás után már tartja az alapjáratot, és probléma nélkül meggy a motor.
Számomra az az érdekes hogy korábban nem csinálta ezt a motor, lerúgtam, és rögtön volt alapjárat még télen is, hiába hidegen indítottam. Szeptembertől kezdődött ez a probléma de nem tudom mitől.
Eddig ezeket ellenőriztem le a motoron:
-gyertya (teljesen jól működik van szikra)
-légszűrő (alapból nem volt rajta szemmel látható szennyeződés, de megtakarítottam)
-karburátor (ez is ki lett takarítva, feleslegesen mert ez se oldotta meg a problémát, semmi kosz nem volt itt se)
Még egyébként annyit, talán érdemes lehet elmondanom hogy a motor mindig minőségi motorolajat kap (Motul) és 100 oktános benzint.
Köszönöm előre a válaszokat!
Szivató, vagy szelephézag probléma.
De, félve kérem meg "A motort kicsit megszívatom (2-3 lenyomás)", ezt hogy érted pontosan?
karburátor biztosan tiszta? Nem látható koszt kell benne keresni, hanem az apró járatok szoktak eltömődni
az is lehet, hogy csak karurátor beállítással van baj
A kérdésben lévő leírás alapján túszivatod.
Próbáld meg, hogy reggel, mikor még hideg van, rá húzod a szivatót, és egyből indítod, nem rugdalod gyújtás nélkül.
Aztán meg délután, mikor már jó idő van, rakd ki a napra 1-2 órára, hogy átmelegedjen, és indítsd úgy mint nyáron. Ezzel ki lehet szűrni a szivató hibáját.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!