Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az elektromos autó vagy a...

Az elektromos autó vagy a belsőégésű a környezetszennyezőbb és miért?

Figyelt kérdés

2021. okt. 30. 18:00
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
32%
Teljesen egyértelmű hogy az elektromos a szennyezőbb, még ha napelem parkokból is jönne a kraft akkor se lenne "zöldebb".
2021. okt. 31. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
75%

Összességében a belsőégésű még akkor is ha az elektromos bőven szennyez az előállításnál.

Az olyanokat bírom akik az elektromosnál az utolsó rézszálat meg csavart beszámítják a szennyezésbe de kényelmesen megfeledkeznek arról hogy a belsőégésű motorok előállítása és az üzemanyag ellátás is keményen ott van,enyhe álszentség.

Egy villanymotornak sokkal jobb a hatásfoka mint egy belsőégésűnek és áramot lehet előállítani megújuló erőforrásból míg benzint a büdös életbe nem lehet majd.Persze ennek az aránya most kicsi de a technológia fejlődésével,terjedésével sokkal nagyobb lesz a jövőben és sokkal jobb mint belsőégésűnél a 0%.

Amúgy sem az össz szennyezés számít csak mert nagyon nem mindegy hogy az 500 tonna CO éppen a milliós nagyvárosban az emberek pofájába van eregetve vagy a puszta közepén lévő erőműnél.Az egyiktől jóval nagyobb eséllyel kapsz tüdőbajt mint a másiknál.

Nem fogja megmenteni a csincsillákat,esőerdőt az elektromos de a sűrűn lakott területek lakói nagyon meghálálnák az átváltást.

Persze nem lehet megfeledkezni az elhasznált akkumlátorokról,egyéb veszteségekről de összességében biztosan környezettudatosabb az elektromos hajtás.

2021. okt. 31. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 anonim ***** válasza:

#12 "áramot lehet előállítani megújuló erőforrásból"


Mielőtt értelmetlen dolgokat írogatsz, talán olvasgass egy kicsit. Számtalan szakavatott figura számolgatott már ez ügyben és mindenki arra jutott, hogy a világ jelen állása szerint elektromos autókra váltani legjobb esetben is nettó nullára jön ki környezetszennyezés szempontjából, azonban a reálisabb számítások nem ilyen kegyesek és sokkal inkább az EV-ket hozzák ki környezetszennyezőbbeknek.


Ez a "dehát megújuló energiaforrások..." érvelés idiótaság, már ne haragudj. Írtam korábbi kommentemben, hogy a világ áramellátásának 60%-a szén, vagy földgáz. És azt hiszed, hogy ez javulni fog? Ezt a 60%-ot nem az első világ hozza össze, ahol még esetleg reális elvárás lehetne a megújuló energiaforrások elterjedése, hanem javarészt Kína és társaik. 2020-ban megújuló energiaforrás az áramellátás 10% volt, ami 5%-kal több a 2012-es adatnak. 8 év alatt 5%. Szóval két kérdés adódik: szerinted ilyen ütemben mennyi ideig tart, mire az elektromos autók VALÓBAN "zöldek" lehetnek? Illetve, elérhető-e egyáltalán ez a pont, hiszen most mi itt nyugaton lehet, hogy próbálkozunk javítani a helyzeten (minimálisan), de sok sikert Kína (és társai) meggyőzésére, hogy mondjanak le a szénről. Próbálj beszélni azzal a micimackófejű diktátorral, aztán meglátjuk hogy sikerül. :)


Elektromos autó kb. soha nem lesz jobb, mint a belsőégésű motoros autó. Személyekre lebontva persze lehet, ha otthon töltöd a full napkollektoros tetődön keresztül, de ez soha nem fogja a világviszonylatot megváltoztatni.

2021. okt. 31. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/17 anonim ***** válasza:

#12

Ez minden tök jó amit írsz csak nem tudom miért képzelsz be magadnak olyan dolgokat amiket nem is írtam.Sehol nem írtam hogy az elektromos autók zöldek meg hogy mindenki napelemről tölti és ingyen van az elektromosság.Azt írtam hogy a belsőégésű motorok nulla megújuló energiájához képest lehet valamennyi áramot előállítani.Ott írod hogy most 10%,ami nem olyan sok de a semmihez képest k*rva jó és ez ennél csak jobb lesz.Elsőnek értelmezd mit írtam és azután beszélj,direkt úgy írtam hogy a hülyének is leessen,nem azt mondom hogy az áram ingyen van és nem szennyez de ez egyeseknek nem elég.

Kik azok a személyiségek akik azt mondják hogy rosszabb?Én meg azt olvastam hogy pontosan nem emlékszem de 100 vagy 200ezer km után behozza az elektromos autó a belsőégésűhöz képest a szennyezést előállítással együtt.Akkor most ennek vagy annak van igaza?

2021. okt. 31. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Ja és ha az össz kibocsátás ugyanaz lenne akkor is legalább nem a több millió városi szívja nap mint nap a kipufogógázt hanem ember altal nem vagy ritkábban lakott területeken,az sem egy elhanyagolható tényező.
2021. okt. 31. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
15-ös az erőművek többnyire városok mellett/városok ban vannak, lényegében az ott élőket ítéled "füst szívásra" a te logikád szerint, másrészt meg szélállásnak megfelelően amerre fúj a szél ott szívják a füstöt az emberek, az erőműből jövő füstöt 100-200km-re is eltudja vinni a szél anélkül hogy komolyabban felhígulna, max a szagát nem érzed, de nem az a veszélyes feltétlenül aminek a szagát érzed...
2021. okt. 31. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

„ Szóval aki szerint az elektromos autók "tiszták", illetve a megoldást jelentik a jövőre nézve, azoknak gratulálok: sikerült elhinni a média marhaságait. “


Bezárlak a garázsodba járó motor mellett egy dízellel. Magamat pedig egy elektromossal. Meglátjuk melyikünknek lesz baja :)

2021. nov. 22. 04:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!