Teleszkóp vagy rugóstag felfüggesztés a jobb?
A legtöbb smkp-n de motorkerékpárokon is két teleszkóp van elől és ez tartja is a motort illetve nyeli el a behatásokat.
Nekem viszont a Peugeot Speedfight 2 smkp-n rugóstagos lengéscsillapító van lengőkarral, tehát gyakorlatilag ugyanaz mint az autóban.
Melyik a jobb ha el lehet ezt egyszerűen dönteni?
Az én esetemben milyen előnyőkkel illetve hátrányokkal számolhatok illetve egy ilyen kis smkp-ra miért a lengőkar előre?
Nincs semmilyen előnye. Extravaganciát ad a motornak, azon kívül csak nyűg. Túl sok kapcsolódó elemből áll össze. Minden kapcsolatnàl a megjelenő holtjáték hatványozottan érezhető a kormányon.
Egy mezei teleszkópnál ekkora holtjáték sosem lesz.
A bimota tesi 3d sem azért néz ki úgy ahogy mert így szuperstabil, csupán extravagáns. Nevezhetjük mérnöki remekműnek. Viszont nem praktikus.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!