Miért van ennyi szőrszálhasogató kényes autótulajdonos manapság?
Elhiszem, hogy valaki annyira úrnak hiszi magát (és annyi pénze van), hogy megkívánja, hogy aranyból legyen a bajuszkapcsoló meg hajszálpontosan 22,452 °C-os legyen a beltér hőmérséklete 63%-os páratartalommal vagy az Achilles-ének masszírozásáért is külön automata ülés feleljen, de nekem pl. egy 1.2-es Fabia-m van ami A-ból elvisz B-be, bekapcsolom télen/nyáron a ventillátort és teljesen megvagyok és nem halok meg benne. Nem törik le a tincsem ha kézzel kell állítani az ülést vagy ritkán lakott helyen zúg a rádió.
Inkább másképp kérdezem: mi a fenét dolgozhat olyan ember (szakmát írjatok), aki nemhogy egy átlag modern ~15 milliós autó vételárát engedheti meg magának, de cseppnyi lelkiismeret-furdalást nem érez, ha szarozni kell egy zsírúj autót?
Szeretnék én is olyan "igényes" ember lenni.
Miért drága a szifon? Miért drága a ps5? Miért drága a gyémántgyűrű?
Szerinted attól hogy valami drága az jó is? Ár érték arányról hallottál már?
Emberek, hát mit tudtok ti?
Az MG egy ikonikus brit márka! A Volvo minőségre amúgy tényleg svéd!A Jaguar is full brit!Az egykettes fábia meg az autózás netovábbja! :D
Most tök lényegtelen, hogy a Volvo svéd-e vagy sem. Igazából régen is Ford alkatrészekkel volt tele, nem tudom mikor volt utoljára ténylegesen svéd... 40 éve?
Na szóval a videóban lévő autóról többször elhangzik, hogy olcsóbb valamivel mint a konkurensek, csak éppen kilóg a lóláb, és 14-5 milliós ársávban az ember inkább ráfizet még pár száz ezret, vagy 1 milliót és akkor olyan típusok közül válogathak, amik jobban megugrották ezt a plug-in hibrid SUV témát. Pl. akár egy említett Volvo-t, amihez lesz helyben szervíz, lesz alkatrész és nem fél tucat másik autóból van összelegózva/lopva.
Egyébként komolyan nem értem a töketlen EU-t és az USA-t. Kína gyakorlatilag állami szinten űzi az ipari kémkedést és senkit sem enged a belső piacára, aki nem hajlandó technológiát "átadni". Lassan ezek miatt a rohadt komcsik miatt van cenzúrázva minden második videójáték és film. Pl. fosnak beletenni ma már akármibe egy tibeti zászlót, mert akkor fixen ki lesz tiltva az adott termék/film/akármi Kínából.
Miért nem lehet az asztalra csapni és akkor azt mondani, hogy innentől minden lopott technológián alapuló kínai termékre rakunk egységesen 50% vámot, aztán dugják fel ahová akarják? Nem csak az autóiparról van szó, ma már ahogy egy nagy tech gyártó legyárt valamit (telefon, bármilyen hardware stb.), annak maximum fél-1 éven belül meglesz a kínai másolata fele annyiért. És nem azért lesz fele annyi, mert a derék kínaiak olyan olcsón dolgoznak (hiszen az eredeti terméket is java részt ott rakják össze), hanem mert NULLA kutatás-fejlesztési költségük van.
A kínai hitelekkel rabigába hajtott országokról meg már ne is beszéljünk (Montenegró, Sri Lanka, egy rakás afrikai állam).
Ja értem már mi bajotok. A Volvo-t mint svéd nem úgy értettem, hogy ténylegesen svéd anyagokból, svéd emberekkel gyártják, hanem PRÉMIUM minden tekintetben. Az, hogy honnan és hogyan állítják elő tök mindegy.
Vagy ne akarjátok ezt is megkérdőjelezni, mikor a Volvo rengeteg tesztben a legbiztonságosabb márkának bizonyult a világon (főleg az XC60/90) és tele van a legmodernebb balesetmegelőzési technikával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!