Miért van ennyi szőrszálhasogató kényes autótulajdonos manapság?
Elhiszem, hogy valaki annyira úrnak hiszi magát (és annyi pénze van), hogy megkívánja, hogy aranyból legyen a bajuszkapcsoló meg hajszálpontosan 22,452 °C-os legyen a beltér hőmérséklete 63%-os páratartalommal vagy az Achilles-ének masszírozásáért is külön automata ülés feleljen, de nekem pl. egy 1.2-es Fabia-m van ami A-ból elvisz B-be, bekapcsolom télen/nyáron a ventillátort és teljesen megvagyok és nem halok meg benne. Nem törik le a tincsem ha kézzel kell állítani az ülést vagy ritkán lakott helyen zúg a rádió.
Inkább másképp kérdezem: mi a fenét dolgozhat olyan ember (szakmát írjatok), aki nemhogy egy átlag modern ~15 milliós autó vételárát engedheti meg magának, de cseppnyi lelkiismeret-furdalást nem érez, ha szarozni kell egy zsírúj autót?
Szeretnék én is olyan "igényes" ember lenni.
Amúgy nem értem az agyvérzés közeli kirohanást.
Ez egy teszt videó egy olyan embertől akinek van tapasztalata 100 autóval a prémium kategóriától kezdve az alsó középig. Tudja, hogy melyik autó mit tud az adott pénzért. Pont ezért tudja azt is, hogy melyik az az autó ami csak "látszik" valaminek de nem az valójában.
"Inkább másképp kérdezem: mi a fenét dolgozhat olyan ember (szakmát írjatok), aki nemhogy egy átlag modern ~15 milliós autó vételárát engedheti meg magának, de cseppnyi lelkiismeret-furdalást nem érez, ha szarozni kell egy zsírúj autót?"
Én meg azt kérdezném meg, hogy mi a fenét dolgozhat az olyan ember, aki egy 15 milliós, de a versenytársaknál gyengébb - és nyilvánvalóan a kínai állam támogatásával lopott technológiából épített - autót nem húzna le a taknyos földig, ha ennyiből jobbat is lehet kapni, aminek lesz is európában szervízhálózata és ne adj isten, nem másik 5 autóból van összelegózva.
Jól mondja a videós is a videóban: gazdagnak kell lenni ahhoz, hogy sz..rt vegyél. Mert ha nem vagy gazdag, akkor bizony megnézed hogy miért adod ki egy jól felszerelt pl. Passat árát.
"#15: Az MG egy ikonikus brit márka! Teljesen alaptalan a savazása miközben nagyon jól felszerelt."
Ja, a Volvo svéd, az Opel német, a Dacia meg román, én meg a dalai láma vagyok személyesen.
Tudod is te mi a minőség...
Attól hogy Olafnak nem tetszik az S60 motorháztető sárvédő közti hézag, még nem lesz minőségi. A kínai diktál a svéd droidként végrehajtja.
Jaguar landrovernél ugyanez a tészta. Amit az indiai cigó ugat, azt kell csinálni. Lehet hogy régen a jaguar patinás és elegáns volt, mostanra csak egy bazári tucat szutyok.
Jó de ha se a Volvo, se a Jaguar nem minőségi már, akkor miért számít prémiumnak és miért annyira drága?
Vagy miben más egy Volvo XC90 egy BMW X5-höz képest vagy egy Jaguar XF egy E Mercihez? Mert állítólag a BMW és Merci is prémium mint a Volvo, Jaguar viszont európai nem kínai.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!