Havi nettó 180ezres fizuból lehetetlen fenntartani egy első generációs 3 liters TDI Touareget?
Figyelt kérdés
Régi álmom egy ilyen autó és végre meg is lenne rá a pénzem, de apám mindenképp lebeszélne, mert szerinte nem fogom birni fizetni a szervizelést és a kötelezőket.
Szüleimmel élek, szóval viszonylag sokat tudok spórolni.
2021. okt. 22. 22:00
11/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Őrültség lenne megvenni.
Kollégámnak van ilyen de ő nettó 450-et keres. Mikor beleszaladt a futóműfelújításba 900 ezer Ft akkor ő is szívta a fogát.
Vezérlés csere ára is horror. 500 ezer körül.
12/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igazi baromnak kell lenni hogy ilyen fizetésből megvedd.
13/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Sajna karcsú a lé. Pedíg en ertem, es adom is. Szerintem is szép kocsi, jófele klubhangulat belülről stb.
Egy ismerős külföldi szkács fizuval jópar éve lepasszolta, mert csak a gond volt vele.
15/15 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Első szériás 5 hengeres 2.5tdi amit érdemes venni nem össze keverendő a v6tdi motorral . Soros 5 hengeres tdi motor egy faék nincs szokványos vezérlése se síj sem lánc , hanem fogaskerekekkel van megoldva amik simán kibírják azt amit ezek a gépek mennek . Kettőstömegű , turbó és a porlasztók drágák bele , de azokat meg nem sűrűn cseréli az ember . Én egy 1.9tdi b5 passatból ültem át a 2.5tdi rouaregbe és konkrétan nem költöttem többet rá szervizt nézve mint a passatra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!