Suzuki Swiftből miért van sok a bontókban?
Rengeteg van még forgalomban is a régi Swiftből, azonban a bontók is tele vannak velük. Szoktam figyelni a hirdetésket, amelyik bontó felteszi a hirdetéseit naponta, nem nagyon van olyan nap, hogy a bejövők között ne lenne legalább 1 Swift.
Mi a különbség a még közlekedő és a bontóban lévő példányok között? Mi az oka, hogy egy részüket már leadták bontásra? (Jobban mondva, milyen okai lehetnek?)
Az a különbség, hogy amik még forgalomban vannak, addig toldozzák-foltozzák amíg még át lehet rugdosni őket a műszakin.
Sok megy a bontóba mert elrohadnak, nagyobb bajuk lesz, nem érdemes fenntartani őket.
150 ezeret ér a kocsi
előjön egy komolyabb javítási igény (pl. hengerfej tömítés)
a javítás többe kerülne, mint egy ugyanilyen állapotú autó, így megy a bontóba
Mivel sok van belőle, így olcsó is lesz. Ha a tulaj pl legyilkolja a váltót (a kezelési könyv szerint olajat kellene cserélni néha, de hát ugyan ki hajlandó 15 oldalt elolvasni egy jármű áráért?), olcsóbb venni egy másikat mint a meglévőt megjavítani.
Plusz a javított alkatrész élettartama indokolatlanul kitolódik, messze megelőzné a többi fődarab élettartamát. Röviden: egy 20 éves korára tönkremenő kormánymű javítási árával vásárolsz még 20 évet, de csak arra az egyetlen alkatrészre. Ez gazdasági szempontból butaság.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!