BMW 320i 2012, hozzáértőknek mi a véleménye erről a hirdetésről, megvehető?
Ilyen autót szeretnék, de nem vagyok autómágus, aki ért hozzá leírná mire kell figyelni?
Én bmw márkaszervízben vizsgáltattam be az autóm anno, meg is vettem, mert azt mondták, hogy egy gátló cserés, de az bárdis áron kb 30.000ft hozzá hátra darabja, és azon kívül hibamentes.
Kifizettem 24500ft-ot a fél órás bevizsgálásért, és a műhelyben is lehettem közben, laikusként úgy tűnt, hogy tényleg minden rendben.
Kifizettem az autót (a kínálat legteteje volt akkor, a legdrágább e46)
Majd hazaautóztam, volt időpontom egy híres, elismert bmw szakihoz, elvittem hozzá az autót és csak alkatrészárnak (úgy hogy a féláras bárdis kedvezményét ő ráteszi mindenre) 530.000ft-ot írt össze.
Mindene szétvolt az autónak, de annyira tetszett hogy gyárilag M pakettes és régóta kerestem, hogy úgy voltam vele, kifizetem és lesz egy jó autóm!
Aha… 6 éve van nálam lassan és hiába lett alvázvédőzve, vagy 4 helyen rohad, fényező, lakatos 300 ezer ft-ért tenné rendbe, plusz mióta megvan az autó, mindent vezettem, és a vételáron felül 2,9 millió ft-ot költöttem szervízre, és 90.000km-t mentem az autóval ezalatt, fele pálya, fele város.
A futómű hiába lett teljesen újjá építve, elkezdett újra kopogni, a motor néha csattog, néha nem. 400.000lenne a teljes felújítása, de egy bontott blokk hozzá 100 ezer ft kb, szóval hajtom amíg szét nem esik, aztán kidobom szerintem.
Van egy “5 millió” ft-os autóm, ami lassan undorítóan néz ki, kopog és csattog a motorja.
Én azt mondom, inkább új autót lízingre, és semmi baj nem lehet vele, ha mégis, nem az én problémám.
Inkább kifizetek havi 150-200 ezret és lehúzom a wc-n úgymond, minthogy egy 15-20 éves autóval járjak, amire hiába vigyázok, zabálja a pénzt
Vagy esetleg lízing után kifizetem a maradványértéket, és eladom azon felül, majd betolom az árát egy újba megint, 3-4 évente.
Mai autók annyira szarok mind, hogy muszáj forgatni őket, ha megteheti az ember, mert esik szét mindegyik.
Ha nem teheti meg, akkor hitelre kell venni elektromosat, vagy toyota hibridet.
Ez az én aranyszabályom a tapasztalataimból
12. Gratula hogy így leírtad, sajnos ez van .
Nem kivétel egyik bmw sem.
Én áldom a sorsom hogy nem tudtam venni, mert én is bmw-t akartam régebben.
Közben néhány kolléga , sógor meg a szomszédban is ketten vettek ilyet.
Már volt ahol majd nem ráment a család is, annyi veszekedés volt miatta.
AZtán szép sorban megszabadultak ezektől.
Koreai, olasz , japán és franciát vettek .
AZóta is beszélgetünk, de szinte semmi hiba nincs velük, vagyis százszor kevesebb a baj mint a német vasakkal.
Én is Peugeot- t vettem és tizenpár év alatt a kötelezőkön kívűl nem költöttem rá 500000 ft-t. és tökéletes azóta is.
Azt is leirtam már itt régebben hogy a sógor X5 -öt vett . Kb 20 embert foglalkoztat a cégénél, de eladta mert nem tudta fenn tartani, annyiba került. Pedig minden álma egy X 5 volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!