Szerintetek a három márka közül melyik a megbìzhatòbb?Audi-Bmw-Mercedes? Nem 20èves autòkra gondolok, hanem mondjuk 10èves korig!Elfogulatlan válaszokat szeretnèk!
Ja értem. tehát ha nincs a nevemen egy ilyen rohadvány, akkor biztosan fogalmam sincs mennyit rohad a szervízben egy ilyen, még akkor sem ha netalán szerelő vagyok, vagy az ismerőseim fele állandóan vernyog hogy megint lekotlott az űbertekknika :D :D
Ezt akarod mondani ugye?
Nekem ilyen bazári dolgok nem hiányoznak a gépeimből, de ha hiányoznának akkor fognám és uszkve fél óra alatt beletenném sajátkezűleg. :) Autót vettem, nem fényterápiás infraszaunát/hülyegyerekjátszóteret :D
új merciknél meg kifejezetten okádmányul néz ki hogy egy bárpultra rá van baxva kettő darab tablet és helló :D :D :D
21# Örülök, hogy örülsz ès elègedett vagy az autòddal, de fogadd el, hogy vannak emberek akik máskèpp gondolkoznak,ès más a fontos vagy a nem fontos számukra.
Èn sem szòltalak le azèrt, mert ilyen vagy olyan autòd van, a te dolgod.
Én elhiszem, és elfogadom hogy vannak emberek, akiknek nem számít hogy két tankolás közt 6 hetet rohad a szervízben a kotlája, amig van benne bazári ledsor, meg egyéb marhaságok amik a lakótelepi oldaltcsíkos melegítős fajnak a katarzisélményt jelenti!! :D Legyen az ő gondjuk, főként mert én ezeket nem is vagyok hajlandó szerelni.
Persze hogy nem szóltad le, mert nincs hozzá meg az alapod aminél fogva bele tudnál kötni :D :D
Nem is akarok belekötni, mert tartom magam annyira intelligensnek.Tuti valami Hondás vagy:-)
Ha meg autò szerető ember lètedre azt mondod, hogy nem vennèl egy jobb, innovatìvabb(remèlem tudod mit jelent a szò) kocsit, az a te dolgod.Ne haragudj, de kicsit gyöpös felfogásnak tartom.
#23
a kotlája lehet, hogy hetekig a szervizben rohadt, de ez elsősorban nem az autó miatt van, hanem a gazdája miatt (na meg az idő miatt esetleg)
mondom, nekem Audim van, méghozzá nem éppen egy fapados darab (Quattro, led mátrix, sávtartó, virtual cockpit, s-tronic automata váltó, stb sorolhatnám) és bár még csak 6 éves, újkora óta hajtom és eddig csak rutin-karbatartást kellett rajta végezni
ezzel szemben párom "nem prémium" kategóriás autója sokat van szervizben mindenféle futómű és elektronikai hiba miatt (bár az olasz autó úgyhogy talán annyira sokakat ez nem lep meg)
tényleg igazuk van a többieknek, ha nem volt az adott márkában autód, akkor felesleges bármit mondanod róla, mert nem lesz tapasztalatod sem, csak azt recitálod, amit másoktól hallottál
23# Felüdülès a hozzászòlásod👍
Köszi
Az eredeti kèrdèsemnèl maradva, azt hiszem az Audi viszi a prìmet...
#24
Bocs de az ha egy kocsi tele van rakva bazári fényekkel az eladhatóságért, közben pedig a fogyasztói társadalom működési elvén minden műanyagból van fröccsöntve hogy ne legyen tartós, és szerelhetetlenre, javíthatatlanra konstruálva hogy részegységeket tudj csak cserélni alkatrészt ne, hogy mihamarabb vegyél egy újat.. az nekem nem innováció, hanem szándékos kibaxás.
Meg én szeretek vezetni, nekem az autó ne csipogjon, ne rángassa el a kormányt ne álljon bele a fékbe csak mert sávot akarok váltan a magam módján. Ennyit az innovációról.
Volt egy korszak, amikor az autók még tartósak voltak, kb golyóálló öntöttvas blokkal, nem volt szándékosan túlbonyolítva 1400 szenzorral, meg 4-5 évesen kikeményedő eltöredező kábelköteggel kitömve a motortér. Szerelhető, szerethető és vezethető gépek voltak, illetve még most is azok a példányok amiket nem élt le a paraszt. Na én azt a korszakot élem, és incs szükségem kurrva innovatív bazári céllövöldés ledsorra hogy szeressek egy kocsit. Viszont az szempont hogy életben tudjam tartani könnyedén, és nem horrorisztikus árakon, és ne legyenek benne nagyon hülye műszaki megoldások. :D
#25 Aha, tehát ha nincs szakács végzettségem akkor nincs jogom megállapítani hogy amit elémtesznek kaját az szar, csak fogjam be a pofámat és lapátoljam befelé? érdekes megközelítés :D :D :D
27# A szakácsos hasonlatod kicsit sántìt, mivel te is egy átlagos fogyasztò vagy. Csak èppen olyan ètelről alkotsz vèlemènyt, amit soha nem ettèl.
Igen, valahol igazad van, hogy ez a fogyasztòi társadalom nem feltètlenül arròl szòl, hogy mondjuk 20èvig használj egy autòt, de egyrèszt ha jòl megnèzed a kèrdèsem,10èves korig szòlt.Másrèszről ennyi erővel ne használj szaros mobiltelefont,ami kèt èv után összefossa magát,mert a nokia 3210 jobb volt, ne egyèl tartòsìtòkkal teli kaját, mert szinte csak azt árulnak, ne vegyèl semmit újjat ami többet tud mint a húsz èvvel ezelőtti.
Amúgy meg egyszerű a törtènet!
Te a règi tartòsnak hitt fostalicskákat szereted, èn meg a mai korszerű, hangulatos, igènyes beltèrrel rendelkező, szèp, innovatìv, fantasztikus 200lòerő feletti, jòl gyorsulò autò autòkat
Én nem tartósnak hiszem, hanem már bizonyított. Hisz még mindig itt van, és működik bármikor.
Írtam valahol hogy melyik autóm hány lóerő? :D :D
Lehet cikiben maradnál ha ezt is nekiállnánk pedzegetni :D :D
#27
nem jó az analógiád a kaja-autó hasonlatot illetően
ha kajához akarod hasonlítani a szitut, akkor te most egy olyan ételt szidsz, amit még nem kóstoltál, csak hallottad a hülye haverodtól, hogy amikor másnaposan hányás közben próbált belőle enni valamennyit, akkor úgy xar volt :D
mondom, nekem teljesen bevált az Audi, pedig ismétlem, megközelítőleg nem fapados, mellesleg alumínium vázas platform az egész (#25 voltam)
ettől függetlenül persze sok kotlák szutyok tyúkketrec van belőle, de az mint mondtam, nem az autót minősíti :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!