Az EGR szelep tisztítás és ezer kilométer után újra hibát jelez a műszerfalon benzines Opelban, cseréljem, vagy mit lehet még vele tenni?
50 ezer km után kuka egy EGR, normális ez?
Tudnátok esetleg megbízható márkákat ajánlani? Gyárit biztos nem veszek 70-80 ezer forintért, inkább gyárival megegyező minőségű gyártót keresnék.
Mielőtt ennyiért új alkatrészt veszel csak egy hibakód miatt nem ártana utánajárni hogy valóban az-e a baj.
Pl a Toyota 1.8 HSD rendszerében EGR hibát dob MAP szenzor hibára és szívócső tömítetlenségre is.
Ja, hogy ez egy "új" autó? Akkor első körben vidd el egy normális szerelőhöz, aki ránéz. Nyilván előfordulhat, hogy ennyi idő alatt meghal a gyári EGR (pláne folyamatos városozás, alacsony fordulaton, hidegen nyúzás stb) de kicsi az esélye.
#2
Szerintem sem feltétlen a szelep a rossz.
Pl egyes BMW-knél van olyan, hogy a szelepet vezérlő vákuumcső dörzsölődik ki és az nem működik és az miatt dobja a hibát.
Mert hogy nézett ki az amikor le volt szedve?
Az enyém dizel és nincs ami elromolhatna benne , ha kivan takarítva rendesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!